linkedin facebook google+ youtube facebook twitter instagram
Ενημέρωση για το ωράριο του καλοκαιριού 2017
TASCAM - US-20x20 - [DJSCA248] - Εξωτερικές Κάρτες Ήχου

TASCAM - US-20x20 - [DJSCA248]

Tιμή καταλόγου :518,32€ - 4%
Τιμή DJ Shop: 498,00€ / τεμ.
Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.A. 24%
Live Ενημέρωση Διαθεσιμότητας
ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Τελευταία ενημέρωση
19/08/2017 22:25:00
χωρίς κριτικές

TASCAM - US-20x20 - [DJSCA248]

US-20x20 από την TASCAM, κορυφαία κάρτα ήχου, με USB 3.0 audio/midi interface, εργονομική σχεδίαση και στιβαρή κατασκευή. Διαθέτει 20 εισόδους/εξόδους, 1 είσοδο/έξοδο midi, υποστήριξη 24-bit / 192 kHz, συμβατότητα με PC/Mac.

Περισσότερα από την TASCAM ...

Τεχνικά χαρακτηριστικά:


Sampling frequency

•    USB2.0: 44.1k/48k/88.2k/96k Hz
•    USB3.0: 44.1k/48k/88.2k/96k/176.4k/192k Hz

Quantization bit rate: 16/24bit

Analog audio inputs (Front)

MIC IN (BALANCED): IN 1-8

•    Connector: XLR-3-31(1:GND, 2:HOT, 3:COLD)
•    Input impedance: 2.4k ohms

Nominal input level:

•    GAIN:MAX -68dBu (0.0003Vrms)
•    GAIN:MIN -12dBu (0.195Vrms)
•    Maximum input level: +8dBu (1.947Vrms)
•    Gain: 56dB

INST IN (UNBALANCED): IN 1-2

•    Connector: 6.3mm(1/4") TS-jack(T:HOT, S:GND) (When set to "INST" at LINE/INST switch)
•    Input impedance: 1M ohms or more

Nominal input level:

•    GAIN:MAX: -68dBV (0.0004Vrms)
•    GAIN:MIN: -12dBV (0.251Vrms)
•    Maximum input level: +8dBV (0.2512Vrms)
•    Gain: 56dB

LINE IN (BALANCED): IN 3-8

•    Connector: 6.3mm(1/4") TRS-jack(T:HOT, R:COLD, S:GND)
•    Input impedance: 10k ohms

Nominal input level

•    GAIN:MIN +4dBu (1.228Vrms)
•    Maximum input level: +24dBu (12.282Vrms)
•    Gain: 56dB

Analog audio inputs (Rear)

LINE IN (UNBALANCED): IN 9-10

•    Connector: 6.3mm(1/4") TS-jack(T:HOT, S:GND) (When set to "-10dBV" at LEVEL switch)
•    Input impedance: 10k ohms or more
•    Nominal input level: -10dBV (0.3162Vrms)
•    Maximum input level: +10dBV (3.162Vrms)

LINE IN (BALANCED): IN 9-10

•    Connector: 6.3mm(1/4") TRS-jack(T:HOT, R:COLD, S:GND) (When set to "+4dBu" at LEVEL switch)
•    Input impedance: 10k ohms
•    Nominal input level: +4dBu (1.228Vrms)
•    Maximum input level: +24dBu (12.1282Vrms)

Digital audio inputs

COAXIAL

•    Connector: RCA pin jack
•    Format: IEC60958-3(S/PDIF)
•    Input impedance: 75 ohm
•    Input level: 0.5Vp-p / 75 ohm

OPTICAL (S/MUX)

•    Connector: OPTICAL (JEITA RC-5720C)
•    Format: Multi-channel optical format (S/MUX4 is available in 88.2k/96k/176.4k/192k Hz)

Analog audio outputs

LINE OUT (BALANCED): OUT 1-10

•    Connector: 6.3mm(1/4") TRS-jack(T:HOT, R:COLD, S:GND)
•    Output impedance: 100ohms
•    Nominal output level: +4dBu (1.228Vrms)
•    Maximum output level: +24dBu (12.277Vrms)

Digital audio outputs

COAXIAL

•    Connector: RCA pin jack
•    Format: IEC60958-3(S/PDIF) / IEC60958-4(AES/EBU)
•    Input impedance: 75 ohm
•    Input level: 0.5Vp-p / 75 ohm

OPTICAL (S/MUX)

•    Connector: OPTICAL (JEITA RC-5720C)
•    Format: Multi-channel optical format (S/MUX4 is available in 88.2k/96k/176.4k/192k Hz)

MIDI IN / OUT

•    Connector: Din 5-pin
•    FormatStandard MIDI format

WORD IN

•    Connector: BNC Permissible frequency deviation at the time of external synchronization
•    Input voltage: 2.0Vpp to 5.0Vpp
•    Input impedance: 75 ohm +/-10%
•    Input level: +/-100ppm

WORD OUT

•    Connector: BNC with OUT/THRU select switch
•    Output voltage: 2.0Vpp (75ohm loaded)
•    Output impedance: 75 ohm +/-10%
•    Sampling frequency: 44.1k/48k/88.2k/96k/176.4k/192k Hz

USB

•    Connector: USB3.0/2.0 B type
•    Format: USB3.0 SuperSpeed (5Gbps)/USB2.0 HIGH SPEED (480Mbps)

PHONES:

•    Connector: 6.3mm(1/4") stereo phone jack
•    Maximum output level: 70mW+70mW or more (THD+N 0.1% or less, 32ohms loaded)

  • Power: Dedicated AC adapter (GPE248-120200-Z, included)
  • Power consumption: 20W
  • Dimensions: 445(W) ×59(H) ×222(D) mm
  • Weight: 2.7kg
  • Operating temperature: 5 to 35˚C
  • Accessories: Rack mount adapter, USB2.0 cable, USB3.0 cable, User’s manual, warranty card, dedicated AC adapter

Audio performance

LINE OUT(BALANCED):

•    44.1k/48k Hz: 20Hz to 20kHz, +/-0.3dB(JEITA)
•    88.2k/96k Hz: 20Hz to 40kHz, +/-0.3dB(JEITA)
•    176.4k/192k Hz: 20H to 80kHz, +/-0.5dB(JEITA)
•    THD: 0.005% or less
•    S/N ratio: 104dB or more
•    Crosstalk: 100dB or more

Τεχνική βοήθεια

Βύσματα Ήχου –Ανακαλύψτε τα και μάθετε τις διαφορές τους + Μεγέθυνση

Βύσματα Ήχου –Ανακαλύψτε τα και μάθετε τις διαφορές τους Μπορεί τα Βύσματα Ήχου να είναι ένα παρελκόμενο, το οποίο δεν λείπει από καμία ηχητική εγκατάσταση, όμως συχνά οι χρήστες του ηχητικού εξοπλισμού και οι εγκαταστάτες του δεν είναι σε θέση να ...

 



Μπορεί τα Βύσματα Ήχου να είναι ένα παρελκόμενο, το οποίο δεν λείπει από καμία ηχητική εγκατάσταση, όμως συχνά οι χρήστες του ηχητικού εξοπλισμού και οι εγκαταστάτες του δεν είναι σε θέση να περιγράψουν με ακρίβεια τα βύσματα ήχου, καθώς και την ακριβή λειτουργία τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα συχνά να αδυνατούν οι εμπλεκόμενοι με τον ηχητικό εξοπλισμό να ξεχωρίσουν τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των βυσμάτων και κατ΄ επέκταση τις διαφορετικές λειτουργίες τους με συνεπακόλουθο, πολλές φορές, η τελική τους επιλογή όσον αφορά τα βύσματα ήχου να τους παιδεύει ή ακόμα και να μην κρίνεται ως και η πιο πετυχημένη! Οι ειδικοί του DJShop, που έχουν πάντα σαν κύριο στόχο τους να σας προσφέρουν χρήσιμο υλικό και γνώσεις σχετικά με θέματα που αφορούν στον Eπαγγελματικό Ήχο και Επαγγελματικό Φωτισμό, δημιουργήσανε για εσάς έναν οδηγό στον οποίο αναλύουν τα βύσματα ήχου για τις συνδέσεις του ηχητικού σας εξοπλισμού. Μπορείτε να ανατρέξετε στο blog του DJShop, για να διαβάσετε το ολοκληρωμένο άρθρο για τα Βύσματα Ήχου για τις συνδέσεις του ηχητικού σας εξοπλισμού.
Ψηφιοποίηση βινυλίου και κασέτας – Digitizing + Μεγέθυνση

Ψηφιοποίηση βινυλίου και κασέτας – Digitizing Η διαδικασία μεταφοράς των περιεχομένων ενός CD σε έναν σκληρό δίσκο, είναι γνωστή ως “ripping”, δεδομένου ότι η μεταφορά των δεδομένων από το ένα μέσο στο άλλο, γίνεται σε υψηλή ταχύτητα. Η ...

 



Η διαδικασία μεταφοράς των περιεχομένων ενός CD σε έναν σκληρό δίσκο, είναι γνωστή ως “ripping”, δεδομένου ότι η μεταφορά των δεδομένων από το ένα μέσο στο άλλο, γίνεται σε υψηλή ταχύτητα. Η διαδικασία της μετατροπής ενός δίσκου βινυλίου LP ή Maxi Single και κασέτας από την αναλογική στην ψηφιακή μορφή είναι γνωστή ως digitizing ή ψηφιοποίηση στα Ελληνικά και γίνεται σε πραγματικό χρόνο. Η ψηφιοποίηση αναλογικής μουσικής απαιτεί τρία πράγματα: έναν αναλογικό σε ψηφιακό μετατροπέα (κοινός κάρτα ήχου), ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή για την επεξεργασία και αποθήκευση της μουσική, και τον σκληρό δίσκο του υπολογιστή για να γίνει η αποθήκευση του ψηφιακού αρχείου. Σε αυτό το άρθρο, θα περιγράψω με λίγα λόγια τις δύο πιο κοινές μεθόδους για την μεταφορά και μετατροπή δίσκων βινυλίου ή κασέτας σε ψηφιακή μορφή, ώστε να αποθηκευτούν στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή. Η ψηφιοποίηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσει κανείς παλαιότερες καταγραφές και να τις προσθέσει στις αγαπημένες του playlist, στο iPod ή MP3 player.
Το εξειδικευμένο προσωπικό του DJSHOP έχει δημιουργήσει ένα άρθρο σχετικά με την
«Ψηφιοποίηση βινυλίου και κασέτας – Digitizing», το οποίο έχει αναρτηθεί στο blog του DJShop. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτό.
Συχνά λάθη που κάνει ένας μουσικός παραγωγός + Μεγέθυνση

Συχνά λάθη που κάνει ένας μουσικός παραγωγός Είναι αρκετά συχνό το φαινόμενο ένας μουσικός παραγωγός στα πρώτα του κυρίως βήματα να είναι σε σύγχυση και πολλές φορές ο εκνευρισμός να αποτελεί μονόδρομο στην προσπάθειά του για το ...

 




Είναι αρκετά συχνό το φαινόμενο ένας μουσικός παραγωγός στα πρώτα του κυρίως βήματα να είναι σε σύγχυση και πολλές φορές ο εκνευρισμός να αποτελεί μονόδρομο στην προσπάθειά του για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Είναι εκείνη η στιγμή που όλα φαντάζουν να συνωμοτούν ώστε να τον απομακρύνουν από τον αρχικό του στόχο! Κι όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο πολύπλοκα και ανεξήγητα όσο μπορεί να φαντάζουν! Στις περισσότερες περιπτώσεις η αιτία όλων αυτών των συσσωρευμένων άτυχων στιγμών -και κατά συνέπεια του μη επιθυμητού αποτελέσματος- δεν είναι άλλη από μια σειρά από επαναλαμβανόμενες ενέργειες οι οποίες όμως είναι λανθασμένες και δυστυχώς γίνονται αντανακλαστικά, χωρίς να μπορεί ο μουσικός να τις εντοπίσει. Οι ειδικοί του DJSHOP έχουν ετοιμάσει για εσάς έναν οδηγό με τα συνηθέστερα λάθη που κάνουν συνήθως οι μουσικοί παραγωγοί και δεν φτάνουν στο στόχο τους, που δεν είναι άλλος από μια μοναδική, ξεχωριστή δημιουργία. Ανατρέξτε στο σχετικό άρθρο «Συχνά λάθη που κάνει ένας μουσικός παραγωγός» του blog του DJSHOP και σίγουρα οι επόμενες προσπάθειές σας για μουσικές δημιουργίες θα στεφθούν με επιτυχία!   

Αξιολογήσεις

Δείτε επίσης...