linkedin facebook google+ youtube facebook twitter instagram
PIONEER DJ - DDJ-RX - [DJCON309] - DJ midi controllers με κάρτα ήχου

PIONEER DJ - DDJ-RX - [DJCON309]

Tιμή καταλόγου :1100,00€ - 5%
Τιμή DJ Shop: 1.049,00€ / τεμ.
Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.A. 24%
Live Ενημέρωση Διαθεσιμότητας
ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Τελευταία ενημέρωση
21/09/2017 01:50:00
χωρίς κριτικές

PIONEER DJ - DDJ-RX - [DJCON309]

Pioneer DJ DDJ-RX midi controller με performance pads, 4ch ιδανικό για το rekordbox dj. Το DDJ-RX διαθέτει ανεξάρτητους ρυθμιστές / κανάλι για μεγαλύτερο έλεγχο, jog wheels άμεσης απόκρισης, λειτουργία Sequencer, 4 Sound Colour FX, Beat FX, echo, vinyl brake, backspin, Quantized Beat Jump, Slip Mode.

Περισσότερα από την PIONEER DJ ...




Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Plug and Play: Yes
  • Included Software: rekordbox dj
  • Software System Requirements:
•    Windows 10/ 8/ 8 Pro/ 8.1 Pro (latest service pack)/ 7/ Home Premium/ Professional/ Ultimate (latest service pack)
(CPU) Intel® Processer Dual Core 2.0 GHz or higher, (Memory) 4GB or more
•    Mac OS X 10.10/ 10.9/ 10.8 (latest version)
(CPU) Intel® Processer Dual Core 2.0 GHz or higher, (Memory) 4GB or more
•    Display Resolution
1280 x 768 or higher



Specifications
  • Width: 664 mm
  • Height: 70.4 mm
  • Depth: 353.4 mm
  • Weight: 5.8 kg
  • Soundcard: 24 bit/44.1 kHz
  • Frequency Range: 20 - 20,000 Hz
  • Signal-to-Noise Ratio: 107 dB
  • Distortion: < 0.003 % (USB)
  • Power Requirements: AC Adapter 110-240 V, rated output 5 V DC
  • Performance Control
  • Channels: 4
  • Deck Control: 4 / Dual
  • Jog Wheel: 132.5 mm durable aluminium jog wheel (center illumination)
  • Pad FX: Yes
  • Filter: High & Low Pass filter
  • Colour FX:
•    Crush
•    Filter
•    Noise
•    Pitch
  • Release FX:
•    Back spin
•    Echo
•    Vinyl brake
  • FX Parameters: 3knob x 3button
  • Sampler: 16slot x 4bank
  • Hot Cues: 8
  • Sequencer: Yes
  • Manual Loop: Yes
  • Auto Beat Loop: Yes
  • Beat Jump: Yes
  • Slip Mode: Yes
  • Needle Search: Yes
  • Talkover Function: Yes
  • EQ Isolator: Yes
  • Fader
  • Fader Start: Yes
  • Crossfader Curve Adjust: Yes
  • Terminals
  • Inputs
•    2 CD (RCA)
•    2 PHONO/LINE (RCA)
•    2 MIC (XLR/Jack Combo, 1/4 inch Jack)
  • Outputs
•    1 BOOTH (1/4 inch Jack)
•    2 HEADPHONE MONITOR (1/4 inch Jack, MiniPin)
•    2 MASTER (XLR, RCA)
  • USB: 1 USB B port

Σχετικά προϊόντα

PIONEER DJ - DDJ-RZ [DJCON310]
DDJ-RZ από την PIONEER DJ, ο πρώτος επαγγελματικός controller σχεδιασμένος για το software rekordbox dj. Ο DDJ-RZ αντικατοπτρίζει πλήρως τις λειτουργίες του λογισμικού και είναι εξοπλισμένος με μεγάλα jog wheels, μαγνητικό crossfader και δεκάδες νέα χαρακτηριστικά. [περισσότερα]

€ 2200,00 Κερδίζετε: 5% € 2099,00
PIONEER DJ - HDJ-2000MK2-K [DJHPH543]
HDJ-2000MK2-K επαγγελματικά Hi-End ακουστικά από την Pioneer. Τα HDJ-2000MK2 παρέχουν μεγάλη απομόνωση των εξωτερικών θορύβων, εξαιρετική ποιότητα ήχου, είναι ελαφριά, εργονομικά σχεδιασμένα για πολύωρη χρήση, συνοδεύονται από σκληρή θήκη αποθήκευσης. [περισσότερα]

€ 350,00 Κερδίζετε: 4% € 339,00

Accessories

PIONEER DJ - DJC-SC5 [FRCAS218]
DJC-SC5 αυθεντική PIONEER τσάντα μεταφοράς και αποθήκευσης του DDJ-SX, DDJ-T1 & DDJ-S1. Διαθέτει ξεχωριστή θήκη για laptop 17”, τσέπες/θήκες για ακουστικά και μικροπράγματα, το καπάκι δεν είναι αποσπώμενο, εσωτερική επένδυση για προστασία από χτυπήματα. [περισσότερα]

  • Άμεσα διαθέσιμο
€ 220,00 Κερδίζετε: 14% € 190,00
DECKSAVER - DECKSAVER PIONEER DDJ-SX2 & DDJ-RX [FRCAS414]
DECKSAVER Pioneer DDJ-SX2 & DDJ-RX προστατευτικό κάλυμα ειδικά σχεδιασμένο για το DDJ-SX2 & DDJ-RX. Πρόκειται για πλαστικό άθραυστο κάλυμμα προστασίας και αποθήκευσης, το οποίο εφαρμόζει άψογα, ενώ αφήνει και χώρο για τα καλώδια. [περισσότερα]

  • Μη διαθέσιμο
€ 76,50 Κερδίζετε: 14% € 66,50

Τεχνική βοήθεια

Σύνδεση μίκτη με το PC? + Μεγέθυνση

Σύνδεση μίκτη με το PC?Πως να συνδέσω το μίκτη στο PC μου ?  Ποια η διαδικασία εγγραφής? Είναι πολλές φορές που έχετε σκεφτεί πώς να συνδέσετε το μίκτη στο pc σας για να ηχογραφήσετε το αγαπημένο σας mix ή να ...

 

Πως να συνδέσω το μίκτη στο PC μου ?  Ποια η διαδικασία εγγραφής?

Είναι πολλές φορές που έχετε σκεφτεί πώς να συνδέσετε το μίκτη στο pc σας για να ηχογραφήσετε το αγαπημένο σας mix ή να δώσετε σήμα από το pc στο μίκτη για ακρόαση μουσικής ή ακόμα και την χρήση προγράμματος για την μίξη-επεξεργασία μουσικής. Στο ακόλουθο  άρθρο θα σας δείξουμε πώς να συνδέσετε τα δύο πολύ απαραίτητα και χρήσιμα μηχανήματα.

Θα ξεκινήσουμε με την διαδικασία σύνδεσης του μίκτη με το PC ή με κάποια φορητή συσκευή, για την εγγραφή σε αυτό.

Αρχικά θα πρέπει να επιλέξετε την μορφή και το είδος της συσκευής που θα επιθυμούσατε την εγγραφή του αγαπημένου σας mix. Οι επιλογές για την εγγραφή είναι minidisk, κασέτα, DAT, CD, ή σε PC. Η εγγραφή στις κασέτες, DAT και στα minidisk είναι η πιο εύκολη και γρήγορη αλλά συνήθως τα CD χρησιμοποιούνται περισσότερο. Το μειονέκτημα της κασέτας είναι η χαμηλή ποιότητα ήχου και η δύσκολη πρόσβαση των track. Οι σύγχρονες και πιο κοινές συσκευές είναι: τα PC, τα minidisc και τα cd recorders. Σε κάθε περίπτωση χρησιμοποιήστε την συσκευή που διαθέτετε ή σας διευκολύνει…

Ελέγξετε τις εισόδους/εξόδους του μίκτη σας για να διαπιστώσετε τις δυνατότητες διασύνδεσης που σας παρέχει. Μερικοί μίκτες έχουν την ένδειξη Record Out που σημαίνει έξοδος εγγραφής. Αυτό είναι το ιδανικό στην περίπτωση αυτή. Η έξοδος εγγραφής είναι συνήθως ανεξάρτητη από το γενικό volume Master οπότε το σήμα μας είναι σταθερό και δεν μεταβάλλεται από τις διακυμάνσεις της γενικής έντασης. Αυτό αποτρέπει ανεπιθύμητες αλλαγές της έντασης του ήχου την ώρα που ηχογραφείται την μίξη σας στο pc. Εάν ο μίκτης σας δεν έχει Rec-out τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την έξοδο Booth out. Η έξοδος αυτή είναι παρόμοια με την έξοδο Rec-out δηλαδή είναι ανεξάρτητη από την γενική ένταση με την διαφορά ότι έχει δική της ρύθμιση έντασης. Όταν ηχογραφείτε απλά ρυθμίζεται αρχικά την ένταση της εξόδου booth και στην συνέχεια ηχογραφείτε χωρίς να την αλλάζετε. Στην περίπτωση που δεν έχετε άλλη έξοδο από τον μίκτη σας, εκτός της γενικής master, τότε θα πρέπει να την χρησιμοποιήσετε δίνοντας προσοχή στις διακυμάνσεις της έντασης κατά την διάρκεια της εγγραφής για να αποφύγετε τυχόν  ’’σκαμπανεβάσματα’’…

Στην συνέχεια θα πρέπει να αποφασίσετε τον τρόπο που θα ηχογραφήσετε το mix σας και αυτό  θα σας καθοδηγήσει για το τι καλώδια και βύσματα θα χρειαστείτε. Προτείνουμε την εγγραφή στο PC σας. Με το PC μπορείτε όχι μόνο να κάνετε εγγραφή αλλά, να επεξεργαστείτε με κατάλληλα προγράμματα την εγγραφή σας, να χωρίσετε εύκολα τα track, επεξεργασία mastering, να κάψετε τα cds σας και να προσθέσετε μοναδικά εφέ. Ας κοιτάξουμε τι εξαρτήματα θα χρειαστείτε για την ανάλογη συσκευή.

Εγγραφή σε PC:
Θα χρειαστείτε 1 ζεύγος RCA σε mini stereo jack 3,25mm, από την έξοδο του μίκτη RECORD OUT στην είσοδο LINE IN της κάρτας ήχου. Εάν ο μίκτης σας δεν έχει Record output ή Booth output τότε θα χρειαστείτε RCA Υ καλώδιο ή αντάπτορα.

Εγγραφή σε CD Recorder:
Θα χρειαστείτε ένα ζεύγος καλωδίου RCA σε RCA, από την έξοδο του μίκτη RECORD OUT στην είσοδο LINE IN του CD-Recorder. Εάν ο μίκτης σας δεν έχει Record output ή Booth output τότε θα χρειαστείτε RCA Υ καλώδιο ή αντάπτορα.

Εγγραφή σε Κασσέτα Tape/Deck.
Θα χρειαστείτε ένα ζεύγος καλωδίου RCA σε RCA, από την έξοδο του μίκτη RECORD OUT στην είσοδο LINE IN του deck.
 


 Εγγραφή σε MiniDisc player portable:

Θα χρειαστείτε 1 ζεύγος RCA σε mini stereo jack 3,25mm, από την έξοδο του μίκτη RECORD OUT στην είσοδο LINE IN του minidisc


Όλα αυτά τα καλώδια θα τα βρείτε σε αυτήν την κατηγορία Καλώδια Line στο www.djshop.gr

Ας αναφερθούμε τώρα και στο πως θα κάνουμε τις συνδέσεις από τον μίκτη. Εάν κοιτάξετε στο πίσω μέρος του μίκτη, εκεί που γίνονται όλες οι διασυνδέσεις, θα βρείτε όλες τις αναγραφόμενες εξόδους που προαναφέραμε παραπάνω. Αναζητήστε το ζεύγος βυσμάτων RCA (κόκκινο-άσπρο) ονομαζόμενο ως REC, RECORD, REC OUT ή RECORD OUT. Εάν δεν υπάρχει, τότε αναζητήστε την έξοδο booth με ζεύγος βυσμάτων RCA (κόκκινο-άσπρο) ονομαζόμενο ως BOOTH, BOOTH OUT, ή μερικές φορές αναφέρεται και ως MONITOR OUT. Ελέγξτε προσεκτικά. Αφού βρείτε μία από τις εξόδους τότε συνδέεται το καλώδιο RCA στην αντίστοιχη έξοδο προσέχοντας πάντα τα χρώματα.

Συνεχίζοντας, σειρά έχει η σύνδεση της συσκευής εγγραφής. Δεν θα αναλύσουμε τον τύπο σύνδεσης μίας συγκεκριμένης συσκευής αλλά θα προτείνουμε γενικά τους τύπους βυσμάτων και εισόδων. Όπως γνωρίζετε υπάρχουν αμέτρητες συσκευές minidisc player, cd recorder και κάρτες ήχου PC. Θα πρέπει να διαβάσετε το εγχειρίδιο χρήσης της συγκεκριμένης συσκευής που έχετε για περισσότερες λεπτομέρειες.

Mini-disc:
Τα minidisc είναι σχετικά εύκολα στην εγκατάσταση. Όλα βέβαια έχουν δική τους φιλοσοφία-σύνδεση και θα πρέπει να έχετε διαβάσει το εγχειρίδιο χρήσης. Όσο για την σύνδεση απλά συνδέστε το mini jack 3.25mm στην είσοδο του LINE IN.

Κασέτα/CD Recorder:
Αυτές οι συσκευές έχουν σχετικά την ίδια διαδικασία εγγραφής, οπότε οι συνδέσεις είναι παρόμοιες. Απλά συνδέστε τα βύσματα RCA στην είσοδο της συσκευής που αναγράφει INPUT ή LINE IN ή REC IN. Και σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να έχετε διαβάσει το εγχειρίδιο χρήσης της εκάστοτε συσκευής.

PC – Υπολογιστής:
Η σύνδεση του μίκτη με τον υπολογιστή μπορεί να είναι λίγο δυσκολότερη σε σχέση με τις παραπάνω συσκευές, για τον απλούστατο λόγο ότι υπάρχουν πολυάριθμες συνδέσεις στο πίσω μέρος του και πολλές φορές είναι δυσανάγνωστες. Θα πρέπει πριν τις οποιεσδήποτε αλλαγές να απενεργοποιήσετε τον υπολογιστή σας και να βγάλετε την τροφοδοσία (πρίζα). Δεν υπάρχει κίνδυνος καταστροφής του ή των περιφερειακών συσκευών αλλά μόνο για την δική σας ασφάλεια. Στην συνέχεια αναζητήστε στο πίσω μέρος του PC την κάρτα ήχου. Εάν η μητρική κάρτα έχει on board κάρτα ήχου αναζητήστε την κοντά στις συνδέσεις του ποντικιού και του πληκτρολογίου. Άλλοι υπολογιστές έχουν εξωτερικές κάρτες ήχου συνδεδεμένες σε βύσματα επεκτάσεως. Όπως και να έχει ψάξτε την αναγραφόμενη είσοδο της κάρτας ήχου LINE IN σε βύσμα mini jack 3,25mm. Προσοχή μην χρησιμοποιήσετε την είσοδο MIC IN σε καμία περίπτωση. Η εγγραφή σας θα έχει πολύ άσχημο παραμορφωμένο ήχο λόγω κακής προσαρμογής και υψηλής ευαισθησίας εισόδου. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος καταστροφής της εισόδου με την εφαρμογή υψηλής στάθμης σήματος! Βεβαιωθείτε πάντα και από τα εγχειρίδια χρήσης.

Ακολουθεί η φωτογραφία με το block diagram της σύνδεσης.



Ρυθμίσεις-Setup του PC για ηχογράφηση. Θα πρέπει να τονίσουμε την σημαντικότητα των σωστών ρυθμίσεων, για την σωστή εγγραφή, χωρίς παραμορφώσεις και αλλοιώσεις στο σήμα σας και χάσιμο χρόνου για την αναζήτηση πιθανού σφάλματος στις συνδέσεις.

1. Στο task bar κάτω δεξιά, δίπλα από το ρολόι, υπάρχει ένα μικρό εικονίδιο που μοιάζει με ένα μικρό μεγάφωνο. Κάντε διπλό κλικ σε αυτό το εικονίδιο.

2. Ανοίγει το παράθυρο volume control (μίκτης) -> Κάντε κλικ στις Επιλογές -> Ιδιότητες

3. Στο παράθυρο επιλογής ‘‘Ρύθμιση έντασης για’’ επιλέξτε ηχογράφηση. Στις γραμμές που βγάζει το παράθυρο βεβαιωθείτε ότι η ένταση γραμμής εισόδου (LINE IN) είναι επιλεγμένη και πατήστε ΟΚ.

4. Το παράθυρο του μίκτη θα επανέλθει αναγράφοντας ηχογράφηση και με διαφορετικές επιλογές. Βεβαιωθείτε ότι η γραμμή εισόδου είναι ανοιχτή και δεν είναι επιλεγμένη η σίγαση.

5. Αφού έχετε κάνει όλες τις παραπάνω ρυθμίσεις ανοίγετε τα ηχεία του υπολογιστή σας. Εάν όλα έχουν γίνει σωστά και βάλουμε σε αναπαραγωγή την συσκευή που έχετε συνδέσει στην είσοδο του υπολογιστή τότε θα πρέπει να ακουστεί η αναπαραγωγή από τα ηχεία του PC. Εάν δεν ακούτε τίποτα βεβαιωθείτε για τις συνδέσεις και ότι είναι ενεργοποιημένη η είσοδος και η σίγαση.

Τώρα είστε έτοιμοι να ηχογραφήσετε το αγαπημένο σας πρόγραμμα. Πριν ξεκινήσετε, ελέγξτε την επιλογή bitrate να είναι στα 16bit, το sampling rate στα 44100Hz (44.1Khz), και η επιλογή Stereo, για να έχετε ποιότητα CD. Επίσης αφού υπάρχει αναπαραγωγή από την πηγή ελέγξτε ότι η στάθμη δεν είναι πολύ μεγάλη, εάν ναι τότε ανατρέξτε στο volume control (μίκτη) για να χαμηλώσετε την είσοδο γραμμής εισόδου (LINE IN).

Διαβάστε επίσης το εγχειρίδιο χρήσης του εκάστοτε προγράμματος που χρησιμοποιείτε για ανεύρεση λεπτομερειών σε θέματα ηχογράφησης.

Μπορείτε να ενώσετε ταυτόχρονα σε μία είσοδο του μίκτη σας την επιστροφή της κάρτας ήχου (έξοδος LINE OUT). Αυτό θα χρειαστεί στην περίπτωση που θέλετε να ακούσετε την εγγραφή σας στα ακουστικά ή στα ηχεία σας. Θα πρέπει να δοθεί προσοχή ούτως ώστε να μην ανοιχτεί ταυτόχρονα με άλλα κανάλια η επιστροφή για την αποφυγή βρόγχου (Loop).

Για την παρακολούθηση της εγγραφής μπορείτε να συνδέσετε ενισχυτή με ηχεία στην έξοδο Booth out για ανεξάρτητη ρύθμιση της έντασης. Μπορεί να γίνει από τα ακουστικά phones/control room αλλά αυτό εξαρτάται από την διάταξη και τις λειτουργίες του μίκτη σας.

Τέλος, προσέξτε πάντα την τροφοδοσία ρεύματος 220V. Τροφοδοτήστε όλα τα μηχανήματα του σετ σας από την ίδια πρίζα. Χρησιμοποιείτε πολύπριζα για την διανομή της τάσεως στις συσκευές. Σε αντίθετη περίπτωση υπάρχει πιθανότητα δημιουργίας βρόγχων μεταξύ των γειώσεων των μηχανημάτων με αποτέλεσμα παράσιτα και ενοχλητικό βόμβο. Όλα τα καλώδια σήματος ήχου πρέπει να τοποθετούνται μακριά από την οθόνη του υπολογιστή, τροφοδοτικά και καλώδια ρεύματος 220V. Σε περίπτωση που έχετε πρόβλημα βόμβου και δεν μπορείτε να τον σταματήσετε τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε DI box στις διασυνδέσεις για την διακοπή των βρόγχων.

Σύνδεση του PC στον μίκτη για αναπαραγωγή. Τα προγράμματα Η/Υ έχουν εισβάλει και στην δουλειά του DJ. Η σύνδεση για αναπαραγωγή από τον υπολογιστή σας στον μίκτη είναι ακριβώς η αντίθετη. Από την έξοδο της κάρτας ήχου Line OUT δίνουμε είσοδο σε κάποιο κανάλι του μίκτη μας π.χ. CH1 (LINE IN). Στην περίπτωση που έχετε laptop μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την έξοδο των ακουστικών για την σύνδεση σε κανάλι του μίκτη.

 

Για να μην ψάχνεστε άσκοπα θα πρέπει και πάλι να ελέγξετε τις ρυθμίσεις της έντασης ήχου volume control (μίκτης).
1. Κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο που μοιάζει με μικρό μεγάφωνο.


2. Ανοίγει το παράθυρο volume control (μίκτης). Βεβαιωθείτε ότι δεν είστε σε διαδικασία ηχογράφησης.

3. Ρυθμίζετε την ένταση κυματομορφής και ελέγξτε ότι δεν είναι σε σίγαση. Ρυθμίστε επίσης την κεντρική ένταση ήχου περίπου στην μέση και ελέγξτε προσεχτικά ότι η επιλογή της σίγασης είναι απενεργοποιημένη. Δείτε τα μπάλανς να είναι στην μέση γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα λειτουργεί το ένα κανάλι ήχου. Καλό θα είναι να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο χρήσης της κάρτας ήχου για λεπτομερείς ρυθμίσεις.

Στην φωτογραφία δείτε το block diagram σύνδεσης.


 


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ Η ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ Ή Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΥΛΙΚΟ ΦΟΡΕΑ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ (ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ, ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ, ΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΕΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Η ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΑΛΛΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ (INTERNET Ή INTRANET) ΚΑΙ Η ΕΜΠΟΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΠΤΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ DJSHOP.GR. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

Copyright © djshop.gr All rights reserved



Τι είναι οι θύρες USB στους DJ Mixers! + Μεγέθυνση

Τι είναι οι θύρες USB στους DJ Mixers! Χρήση του μίκτη με εισόδους USB. Οι είσοδοι USB του μίκτη μας επιτρέπουν να αναπαράγουμε ή να εγγράψουμε δεδομένα ήχου απευθείας από έναν υπολογιστή χωρίς την παρέμβαση άλλων συσκευών όπως ...

 


Χρήση του μίκτη με εισόδους USB.

Οι είσοδοι USB του μίκτη μας επιτρέπουν να αναπαράγουμε ή να εγγράψουμε δεδομένα ήχου απευθείας από έναν υπολογιστή χωρίς την παρέμβαση άλλων συσκευών όπως κάρτες ήχου.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να συνδέσουμε με καλώδιο USB το PC με τον μίκτη μας. Οι drivers και το απαραίτητο λογισμικό για την λειτουργία του εγκαθίστανται αυτόματα.

Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να αναπαράγουμε από οποιοδήποτε πρόγραμμα αρχεία τύπου MP3, WMA, WAV κλπ...


Μπορούμε επίσης να γράψουμε ταυτόχρονα το mix μας στον σκληρό δίσκο ενώ πχ μιξάρουμε σε κάποιο club ή στο πάρτι μας.


Κάθε θύρα USB μπορεί να γράψει και να αναπαράγει ταυτόχρονα.


Το usb interface του μίκτη αναγνωρίζεται ως μία usb standard κάρτα ήχου.(USB audio device ή USB Audio CODEC)


Έτσι όλοι οι αναπαραγόμενοι ήχοι κατευθύνονται στον μίκτη μέσω του καλωδίου usb.

Κάθε είσοδος USB στον μίκτη εμφανίζεται στο PC ως μία ανεξάρτητη συσκευή ήχου USB.


Υπάρχει δυνατότητα να αναπαράγουμε ταυτόχρονα δύο ξεχωριστά track από έναν υπολογιστή και να διανέμουμε στις δύο ξεχωριστές εισόδους USB του μίκτη μουσική για live mix!

Σε κάθε περίπτωση χρήσης μπορούμε να επωφεληθούμε από τα πολλά πλεονεκτήματα και ευχρηστία που μας προσφέρει το PC Djing με την ευχρηστία της μίξης από κλασσικό μίκτη.


-Νέα πιο απλή διασύνδεση laptop με μίκτη με μόνο 2 καλώδια USB!



-Κοινή σύνδεση με επιπλέον εξωτερική κάρτα ήχου


 



    ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ Η ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ Ή Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΥΛΙΚΟ ΦΟΡΕΑ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ (ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ, ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ, ΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΕΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Η ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΑΛΛΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ (INTERNET Ή INTRANET) ΚΑΙ Η ΕΜΠΟΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΠΤΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ DJSHOP.GR. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

Copyright © djshop.gr All rights reserved




Audio latency προβλήματα και λύσεις. + Μεγέθυνση

Audio latency προβλήματα και λύσεις.Audio latency προβλήματα και λύσεις. Η επεξεργασία μιας σειράς εντολών σε πραγματικό χρόνο είναι μια δύσκολη εργασία για τις windows εφαρμογές και τους οδηγούς. Αυτό συμβαίνει γιατί τα Microsoft ...

 

Audio latency προβλήματα και λύσεις.

Η επεξεργασία μιας σειράς εντολών σε πραγματικό χρόνο είναι μια δύσκολη εργασία για τις windows εφαρμογές και τους οδηγούς. Αυτό συμβαίνει γιατί τα Microsoft Windows δεν είναι ένα real time λειτουργικό σύστημα. Συνεπώς δεν υπάρχουν εγγυήσεις για τις εντολές που θα εκτελεσθούν και για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που θα παραδοθούν. Στο παρακάτω άρθρο αναλύεται σε απλά βήματα τι θα πρέπει να ακολουθήσετε στην περίπτωση που έχετε διακοπές, κοψίματα και παραμορφώσεις στον ήχο. Ακολουθήστε τα βήματα με την σειρά και χωρίς να παραλείψετε κάποιο από αυτά.

1. Εισαγωγή
Οι εταιρίες των windows computers, καθώς και οι hardware συνδυασμοί θεωρητικά είναι άπειροι. Αυτό σημαίνει ότι σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν να εμφανιστούν ασυμβατότητες που δεν μπορούν να προβλεφθούν από τις εταιρίες. Επίσης, κάποιοι υπολογιστές έχουν σχεδιαστεί για να έχουν πολύ καλές επιδόσεις σε παιχνίδια, ενώ άλλοι σε εφαρμογές γραφείου. Οι απαιτήσεις για έναν υπολογιστή που θα χρησιμοποιηθεί για μουσική παραγωγή και djing διαφέρουν. Για το λόγο αυτό συχνά χρειάζεται να γίνουν κάποιες ρυθμίσεις για να μπορεί ο υπολογιστής να ανταποκριθεί σε συνθήκες real time audio.

2. Χρήση ASIO drivers
Πρώτα απ όλα κατεβάστε και εγκαταστήστε τους τελευταίους οδηγούς της κάρτας ήχου. Στις ρυθμίσεις ήχου της εφαρμογής που χρησιμοποιείτε, επιλέγετε πάντα ASIO driver για την κάρτα ήχου και όχι direct sound ή wasapi driver.
Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν ASIO drivers για την κάρτα ήχου μπορείτε να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε ASIO4ALL, έναν γενικό ASIO driver που λειτουργεί με τις περισσότερες κάρτες ήχου. Μπορείτε να τον κατεβάσετε από http://www.asio4all.com
Έχετε υπόψη ότι μια επαγγελματική κάρτα ήχου λειτουργεί καλύτερα με τους δικούς της ASIO drivers παρά με τους ASIO4ALL. Οι κάρτες ήχου που είναι κατάλληλες για μουσική παραγωγή και DJing συνοδεύονται πάντα από δικούς τους ASIO drivers και έχουν καλύτερη ποιότητα ήχου και απόδοση.

3. Ρύθμιση Latency
Ο υπολογιστής δεν μπορεί να κάνει όλες τις εργασίες ταυτόχρονα (πρόσβαση στον δίσκο, απεικόνιση γραφικών, επεξεργασία ήχου), επομένως χρειάζεται μια προσωρινή μνήμη (buffer) για να αποθηκεύσει δεδομένα. Το μέγεθος της μνήμης buffer καθορίζει και την λεγόμενη ταχύτητα latency. Η ταχύτητα latency είναι το χρονικό διάστημα, που απαιτείται για την μετατροπή του ψηφιακού σήματος σε αναλογικό σήμα, το οποίο βγαίνει από την κάρτα ήχου και στέλνεται στην ηχητική εγκατάσταση. Μονάδες μέτηρησης της ταχύτητας latency αποτελεί το millisecond. Στόχος είναι να ρυθμίσετε την ταχύτητα αυτή όσο τον δυνατόν χαμηλότερα για να έχετε την μικρότερη καθυστέρηση του ήχου από την στιγμή που δίνεται η εντολή. Εάν την ρυθμίσετε πιο χαμηλά απ ότι πρέπει, ο υπολογιστής δεν θα μπορεί να επεξεργαστεί όλες τις πληροφορίες αρκετά γρήγορα με αποτέλεσμα να υπάρξουν διακοπές, κοψίματα, και παραμορφώσεις στον ήχο. Σε γενικές γραμμές όσο καλύτερα χαρακτηριστικά έχει ο υπολογιστής, τόσες περισσότερες εργασίες μπορεί να κάνει ταυτόχρονα, άρα μπορεί να πετύχει πολύ χαμηλές ταχύτητες latency. Για την ρύθμιση της ταχύτητας latency ανατρέξτε στο manual του προγράμματος που χρησιμοποιείτε και στις ρυθμίσεις της κάρτας ήχου.
Παρόλα αυτά, κάποιοι νέοι multicore επεξεργαστές δουλεύουν καλύτερα με χαμηλότερο ASIO latency (buffer 256 αντί για 512 ).

4. Εργαλεία ελέγχου latency
Επειδή ο εντοπισμός της αιτίας του προβλήματος είναι εξαιρετικά δύσκολος, υπάρχουν κάποια προγράμματα (freeware) τα οποία θα σας βοηθήσουν.

DPC Latency Checker
• Κατεβάστε και εκτελέστε το dpclat.exe από http://www.thesycon.de/eng/latency_check.shtml
• Ξεκινήστε την εφαρμογή πατώντας το start
• Αφήστε το πρόγραμμα να τρέξει για 1 με 2 λεπτά παράλληλα με το audio software
• Ανάλογα με τις ρυθμίσεις του υπολογιστή, μπορείτε να δείτε μόνο πράσινες μπάρες (καλό) ή πράσινες με κίτρινες ή κόκκινες μπάρες (κακό).
• Εάν απεικονίζονται πράσινες με κίτρινες ή κόκκινες μπάρες σημαίνει ότι άλλες εργασίες (συνήθως όχι ήχου) επεξεργάζονται και δεσμεύουν τον επεξεργαστή του υπολογιστή, με αποτέλεσμα να αδειάσει η μνήμη buffer και να γίνουν διακοπές στον ήχο, παράσιτα κλπ.

LatencyMon
Εάν τo DPC latency checker έδειξε κίτρινες ή κόκκινες γραμμές, θα χρησιμοποιήσετε το LatencyMon για να εντοπίσετε ακριβώς το πρόβλημα.
• Κατεβάστε την free έκδοση από http://resplendence.com/downloads
• Κάντε εγκατάσταση και εκκίνηση του προγράμματος.
• Πατήστε το πράσινο κουμπί (play πάνω αριστερά) για να ξεκινήσει η ανάλυση του υπολογιστή.

• Τρέξετε την ανάλυση για περίπου 4 λεπτά με ανοιχτό το audio software.
• Εάν το σύστημα είναι κατάλληλο για real time audio, θα δείτε την παρακάτω οθόνη

• Εάν το σύστημα δεν είναι κατάλληλο για real time audio, θα δείτε μια οθόνη όπως η παρακάτω

• Κάνετε κλικ στην καρτέλα Drivers.
• Εάν κάποιοι οδηγοί έχουν χρόνο εκτέλεσης >1ms τότε θα χρειαστεί να τους απενεργοποιήσετε από το device manager των windows. ΠΡΟΣΟΧΗ η διαδικασία αυτή θα πρέπει να γίνει από κάποιον ειδικό ή πολύ καλό γνώστη υπολογιστών, καθώς μπορεί να απενεργοποιήσετε drivers, που είναι απαραίτητοι για την λειτουργία κάποιου midi controller, κάρτας ήχου ή ακόμα και του ίδιου του υπολογιστή.

5. Απενεργοποίηση συσκευών στο windows device manager
Πολλές φορές υπαίτιοι για τις διακοπές στον ήχο είναι drivers ή background services, που δεν σχετίζονται με την επεξεργασία του ήχου. Χρησιμοποιούν μέρος του επεξεργαστή και δεν αφήνουν πολύτιμους πόρους ελεύθερους για την επεξεργασία του ήχου. Αυτοί λοιπόν οι drivers και οι εργασίες θα πρέπει να απενεργοποιηθούν από το device manager των windows. Εάν με το όνομα που έχετε από το LatencyMon, δεν μπορείτε να εντοπίσετε την συσκευή, τότε θα πρέπει να το αναζητήσετε στο ιντερνέτ.
Παρακάτω παραθέτουμε μία λίστα με συσκευές που δεν πρέπει ποτέ να απενεργοποιήσετε από τα windows: system timer, keyboard, system cmos/real time clock, Microsoft ACPI-Compliant system, numeric data processor, primary IDE channel, secondary IDE channel, graphics controller, ultra ATA storage controllers, και γενικά οτιδήποτε βρίσκετε στην κατηγορία “System Devices”.
• Δεξί κλικ στο εικονίδιο του υπολογιστή. Επιλογή Properties > Device Manager
• Στο device manager εντοπίστε την συσκευή(ες) που αναφέρθηκε από το LatencyMon σαν προβληματική. Εάν αυτή δεν είναι κάποια απαραίτητη συσκευή για την λειτουργία του υπολογιστή (δείτε σχετική λίστα πιο πάνω), πατήστε δεξί κλικ και επιλέξτε απενεργοποίηση (ΠΡΟΣΟΧΗ όχι απεγκατάσταση). Στην συνέχεια ελέγξτε εάν οι διακοπές διορθώθηκαν. Εάν όχι προχωρήστε στην επόμενη συσκευή.
Παρακάτω παραθέτουμε κάποιες επιπλέον συσκευές που μπορείτε να απενεργοποιήσετε για να αυξήσετε τις επιδόσεις του υπολογιστή, ώστε να εξασφαλίσουμε απαραίτητους πόρους για την αναπαραγωγή real time audio.
• Κάρτα δικτύου (network adapter)
• Κάρτα ασύρματου δικτύου (WLAN card)
• Bluetooth port
• Infrared Port
• ACPI compliant battery
• Trackpad (μόνο όταν έχετε συνδεδεμένο κάποιο εξωτερικό ποντίκι)
• Video camera
• DVD drive
• Εσωτερική κάρτα ήχου (μόνο όταν έχετε συνδεδεμένη κάποια εξωτερική κάρτα ήχου)

6. Αποσύνδεση USB & Firewire συσκευών
Στην συνέχεια θα προχωρήσετε στην αποσύνδεση όλων των εξωτερικών συσκευών usb ή firewire. Ενδέχεται κάποια από αυτές να είναι η αιτία των διακοπών ή παραμορφώσεων στον ήχο. Αποσυνδέσετε όλες τις εξωτερικές συσκευές USB ή Firewire, οι οποίες είναι συνδεδεμένες στον υπολογιστή και δεν έχουν κάποια σχέση με ήχο. Προχωρήστε σε δοκιμή για να δείτε εάν το πρόβλημα παραμένει. Εάν όχι, συνδέστε μία συσκευή την φορά και ελέγξτε μέχρι να βρείτε ποιά συσκευή προκαλεί το πρόβλημα. Όταν την εντοπίσετε κατεβάστε και εγκαταστήστε νέους οδηγούς ή firmware updates. Ελέγξτε εάν το πρόβλημα διορθώθηκε. Εάν όχι καταργήστε αναγκαστικά την συσκευή.

7. Αναβάθμιση BIOS
Προχωρήστε σε αναβάθμιση του BIOS, καθώς τυπικά βελτιώνει την λειτουργία του συστήματος, διορθώνοντας κυρίως bugs και ασυμβατότητες. Για την αναβάθμιση του BIOS ανατρέξτε στο εγχειρίδιο του υπολογιστή σας.

8. Αναβάθμιση οδηγών Chipset και εξαρτημάτων
Προχωρήστε στην εγκατάσταση των τελευταίων driver updates για όλα τα εξαρτήματα του υπολογιστή όπως chipset, κάρτα γραφικών, ελεγκτών σκληρών δίσκων κλπ. Χρησιμοποιείτε πάντα τα τελευταία updates γιατί διορθώνονται bugs που μπορεί να προκαλούν τα προβλήματα στον ήχο.

9. Επιλογές παροχής ενέργειας
Οι υπολογιστές νέας τεχνολογίας και ειδικότερα οι φορητοί (laptop), έχουν σχεδιαστεί για την μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας. Αυτό μειώνει τις επιδόσεις τους και μπορεί να προκαλεί διακοπές στον ήχο.
• Κλείσιμο οθόνης > ποτέ
• Αναστολή υπολογιστή > ποτέ
• Κλείσιμο σκληρού δίσκου > ποτέ
• Απενεργοποιήστε την αναμονή
• Ρυθμίσεις επιλεκτικής αναστολής λειτουργίας USB > απενεργοποιημένο
• Κατάσταση ελάχιστων επιδόσεων επεξεργαστή > 100%
• Κατάσταση μέγιστων επιδόσεων επεξεργαστή > 100%
Πολλοί κατασκευαστές υπολογιστών και ειδικότερα laptop εγκαθιστούν επιπλέον προγράμματα διαχείρισης ενέργειας. Προτείνουμε την απενεργοποίηση τους και την διαχείριση ενέργειας μόνο από τις επιλογές των windows.

10. Κάρτα γραφικών
Απενεργοποιήστε όλα τα προγράμματα για την βελτίωση των γραφικών, καθώς πολλές φορές έχουν προτεραιότητα έναντι άλλων εργασιών στον επεξεργαστή με αποτέλεσμα να έχετε προβλήματα στον ήχο. Η απενεργοποίηση μπορεί να γίνει από το device manager (διαχείριση συσκευών) των windows. Μετά την επανεκκίνηση του συστήματος τα windows θα εγκαταστήσουν standard Windows video drivers για την κάρτα γραφικών. Αυτό μπορεί να διορθώσει τα προβλήματα.

11. Διαχείριση ενέργειας USB
Στην διαχείριση συσκευών (device manager) και στην κατηγορία Ελεγκτές ενιαίου σειριακού διαύλου (USB), κάνουμε δεξί κλικ σε κάθε usb hub > ιδιότητες > διαχείριση ενέργειας και “ξετικάρετε” την επιλογή “Να επιτρέπεται η απενεργοποίηση αυτής της συσκευής από τον υπολογιστή για εξοικονόμηση ενέργειας”

12. Microsoft hotfix για USB spikes
Υπάρχει ένα γνωστό ζήτημα σχετικά με την λειτουργία usb εξωτερικών καρτών ήχου υψηλής ταχύτητας (high speed usb audio interfaces) σε περιβάλλον windows 7 και Vista. Εάν έχετε διακοπές στον ήχο κάθε 15 δευτερόλεπτα περίπου, τότε για να το διορθώσετε θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες της Microsoft στο παρακάτω link.
http://support.microsoft.com/kb/981214

13. Απενεργοποίηση Aero
Για την απενεργοποίηση του σε windows 7:
• Δεξί κλικ στην επιφάνεια εργασίας και επιλογή “Εξατομίκευση”
• Επιλέξτε κάποιο θέμα όπως το “Κλασσικά Windows” από τα βασικά θέματα και θέματα υψηλών αντιθέσεων
Για την απενεργοποίηση του σε windows Vista:
• Δεξί κλικ στην επιφάνεια εργασίας και επιλογή “Εξατομίκευση”
• Επιλογή “Window color and Appearance”
• Επιλέξτε κάποιο θέμα όπως το “Κλασσικά Windows”

14. Χρονοδιάγραμμα επεξεργαστή
Πολλές φορές οι διακοπές ήχου οφείλονται στον οδηγός της κάρτας ήχου (ή το buffer της), ο οποίος δεν μπορεί να επεξεργαστεί ολόκληρος με μιάς. Αυξάνοντας την προτεραιότητα επεξεργασίας των background services (μαζί και αυτή της κάρτας ήχου) συχνά συμβάλετε σε ένα καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα.
• Δεξί κλικ στο εικονίδιο του υπολογιστή μου στην επιφάνεια εργασίας > ιδιότητες > ρυθμίσεις συστήματος για προχωρημένους
• Στην καρτέλα “Για προχωρημένους” πατάμε ρυθμίσεις στις επιδόσεις
• Στην καρτέλα “Για προχωρημένους” επιλέγουμε “Ρύθμιση για βέλτιστες επιδόσεις σε Υπηρεσίες στο παρασκήνιο”


 

Ο παραπάνω οδηγός είναι ενδεικτικός και ενδέχεται να υπάρχουν αποκλίσεις ανάμεσα στις εκδόσεις των windows που χρησιμοποιούνται.

Πηγές:
www.native-instruments.com
http://resplendence.com/latencymon
http://www.thesycon.de/eng/latency_check.shtml

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ Η ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ Ή Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΥΛΙΚΟ ΦΟΡΕΑ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ (ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ, ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ, ΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΕΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Η ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΑΛΛΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ (INTERNET Ή INTRANET) ΚΑΙ Η ΕΜΠΟΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΠΤΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ DJSHOP.GR. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

Copyright © djshop.gr All rights reserved

 

ΠΗΓΕΣ, ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΗΧΟΥ + Μεγέθυνση

ΠΗΓΕΣ, ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΗΧΟΥΣτην σύγχρονη ψηφιακή εποχή πολλές είναι οι μορφές μουσικών και γενικότερα ηχητικών αρχείων. Πιο διαδεδομένη μορφή είναι το πολύ γνωστό σε όλους MP3 αλλά ευρέως γνωστό είναι και το αρχείο FLAC. Ας ...

 

Στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή πολλές είναι οι μορφές μουσικών και γενικότερα ηχητικών αρχείων. Πιο διαδεδομένη μορφή είναι το πολύ γνωστό σε όλους MP3 αλλά ευρέως γνωστό είναι και το αρχείο FLAC. Ας τονίσουμε καταρχήν το εξής : Ένα αρχείο MP3 είναι ένας τύπος ψηφιακού συμπιεσμένου αρχείου ήχου. Εδώ να υπερθεματίσουμε το ότι είναι συμπιεσμένο αρχείο ήχου που απλά σημαίνει ότι η κωδικοποίηση ενός ηχητικού αρχείου σε μορφή mp3 συνεπάγεται και ότι η καταγραφή και η απόδοση του ηχητικού αποτελέσματος γίνεται με ικανοποιητικό τρόπο, σίγουρα όμως και με απωλεστικό. Για να γίνει η κωδικοποίηση σε αρχείο mp3 χρησιμοποιούνται ψυχοακουστικά μοντέλα που απορρίπτουν τμήματα ή περιοχές του ηχητικού φάσματος που δεν καταγράφει ούτως ή άλλως το ανθρώπινο αυτί και γι’ αυτό πιο πάνω κάναμε λόγο για ικανοποιητική απόδοση και καταγραφή ενός αρχείου ήχου. Εδώ όμως να τονίσουμε και πάλι ότι η μέθοδος κωδικοποίησης σε αρχείο mp3 καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό και την ποιότητα του αρχείου αυτού. Σε αυτό θα αναφερθούμε παρακάτω γιατί θέλουμε εδώ να αναδείξουμε ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό τα πρότυπα ψηφιακής κωδικοποίησης ήχου (τα mp3 κυρίως)δεν μπορούν να καταγράψουν και συνεπώς να αναπαράγουν με απόλυτο τρόπο οποιαδήποτε πηγή ήχου σε φυσική μορφή όπως το CD ή ο δίσκος βινυλίου. (μπορούν πάντως τα αρχεία flac και ape).
  Πριν αναφερθούμε στις ψηφιακές μορφές αρχείων είναι σημαντικό να τονίσουμε και το εξής: Μια οποιαδήποτε κακή πηγή ήχου παραμένει κακή πηγή ήχου. Η περίπτωση να διαθέτουμε έναν πολύ ποιοτικό ηχητικό εξοπλισμό, δεν εξισορροπεί το πρόβλημα της κακής ποιότητας της πηγής αλλά το αναδεικνύει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό. Ένα αρχείο το οποίο έχει συμπιεστεί από κάποια «σπασμένη» έκδοση ενός converter με πολύ κακή ανάλυση και πολλές φορές, δεν είναι δυνατό να αναπαραχθεί καλύτερα λόγω του ότι εμείς το έχουμε αντιγράψει σε CD και μετά το αναπαράγουμε σε κάποιο πολύ ποιοτικό cd player. Απλά θα αναδείξουμε ακόμα περισσότερο την πολύ κακή ποιοτικά καταγραφή του μουσικού αρχείου και το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα χειρότερο.
Η πηγή που δεν αμφισβητείται για την ποιότητά της είναι η αναλογική πηγή καταγραφής και αναπαραγωγής, με πιο διάσημο εκπρόσωπο το γνωστό σε όλους μας βινύλιο. Στο δίσκο βινυλίου τα ηχητικά δεδομένα αποθηκεύονται πάνω σε μια σπειροειδή αυλάκωση η οποία ξεκινά από την άκρη του δίσκου καταλήγοντας στο κέντρο αυτού. Τα τοιχώματα της αυλάκωσης είναι αναλογικά χαραγμένα σε σχέση με τη συχνότητα και το πλάτος κύματος του ήχου. Για την αναπαραγωγή τοποθετείται ακίδα (βελόνα) στην αυλάκωση και περιστρέφεται ο δίσκος . Η μετατροπή των ιχνών σε ήχο γίνεται με ηλεκτρομηχανικά μέσα. Το συγκριτικό του πλεονέκτημα είναι ότι ο δίσκος βινυλίου καταγράφει ένα μεγάλο  εύρος συχνοτήτων, μεγαλύτερο από το ανθρώπινο ακουστικό φάσμα, με αποτέλεσμα να ρέει πιο φυσικά ο ήχος κατά την ακρόαση. Οι δίσκοι βινυλίου χρειάζονται για να αναπαραχθούν τις συσκευές πικάπ. Μια ποιοτική συσκευή πικάπ θα αναδείξει την ήδη υπάρχουσα ποιοτική πηγή μας αλλά ο μεγάλος όγκος της και το βάρος της είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας καθώς δυσκολεύει τη μεταφορά της. Μεγάλη μέριμνα χρειάζεται να δώσουμε και στην ακίδα της συσκευής πικάπ για να μην σκονίζεται αλλά και να μην στραβώνει καθώς επίσης και στο πλατώ της πάνω στο οποίο τοποθετείται ο δίσκος βινυλίου.  Ο δίσκος βινυλίου με τη σειρά του παρουσιάζει τα εξής θέματα: Αν οι αυλακώσεις δεν προσεχθούν και φθαρούν, διαβρωθούν ή και σκονιστούν με κάποιον τρόπο σε κάποια σημεία ,η ακίδα που τοποθετείται για την αναπαραγωγή των δεδομένων παρακάμπτει σε αυτά τα σημεία την αναπαραγωγή και έτσι δεν ακούγεται ολοκληρωμένο το τραγούδι. Επίσης αυτές οι αυλακώσεις αλλοιώνονται μετά από κάποιο αριθμό αναπαραγωγών ή αν με κάποιο τρόπο γρατζουνιστούν, δημιουργούν και πάλι προβλήματα στα τραγούδια. Ειδική μέριμνα χρειάζεται στην ταξινόμηση τους καθώς θα πρέπει να τοποθετούνται με κεκλιμένη στάση καθώς αν τοποθετούνται στοιβαγμένοι, στραβώνουν και δεν μπορούν να αναπαραχθούν και πάλι. Δυσκολία υπάρχει και στη μεταφορά τους λόγω του μεγάλου όγκου τους. Εδώ να πούμε ότι στα αναλογικά μέσα αναπαραγωγής είναι και η κασσέτα όμως σε καμία περίπτωση δεν φτάνει σε ποιότητα καταγραφής και αναπαραγωγής το δίσκο βινυλίου. Τα δεδομένα της αποθηκεύονται σε μια μαγνητική ταινία η οποία είναι πολύ ευαίσθητη σε αλλοιώσεις ενώ και τα κασετόφωνα που είναι τα μέσα αναπαραγωγής της θεωρούνται πολύ ξεπερασμένα και πολύ αναξιόπιστα.
    Όπως είχαμε αναφέρει και στη εισαγωγή μας, σήμερα τα πιο διαδεδομένα μέσα αναπαραγωγής και καταγραφής μουσικών αρχείων είναι τα ψηφιακά. Ο γνωστός σε όλους μας ψηφιακός δίσκος ( compact disc ή CD) ουσιαστικά ήρθε για να αντικαταστήσει τον δίσκο βινυλίου αλλά και τα προβλήματα που παρουσίαζε αυτός όπως τα αναφέραμε παραπάνω. Το CD λοιπόν καταφέρνει να υπερτερεί σε σημεία όπως η μεγαλύτερη ευκολία μεταφοράς του λόγω του μικρού όγκου του, η μεγαλύτερη σε διάρκεια καταγραφή μη συμπιεσμένων μουσικών αρχείων έναντι του βινυλίου (έως και 80 λεπτά ανά ψηφιακό δίσκο έναντι λιγότερο από 40 του βινυλίου), μεγαλύτερη ανθεκτικότητα καθώς η ανάγνωση και συνεπώς η αναπαραγωγή των μουσικών δεδομένων γίνεται με λέιζερ που ναι μεν και αυτά είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα όπως θα αναλύσουμε και παρακάτω αλλά όχι στον ίδιο βαθμό με το βινύλιο. Σημαντικό επίσης πλεονέκτημα είναι το χαμηλότερο κόστος καταγραφής και ηχογράφησης των μουσικών δεδομένων. Επίσης τα μέσα αναπαραγωγής του, τα γνωστά σε όλους cd και dvd players είναι μικρότερα σε όγκο και πιο εύκολα στη μεταφορά τους. Μεγάλη βεβαίως είναι και η πιστότητα καταγραφής των μουσικών δεδομένων όχι όμως στο βαθμό του δίσκου βινυλίου. Συγκριτικά με το βινύλιο έχουμε να παρατηρήσουμε και τα εξής: Τα μουσικά δεδομένα του βινυλίου μπορούν μεν να συμπιεστούν σε όλες τις μορφές ψηφιακών αρχείων αλλά κάποιος που χρησιμοποιεί δίσκο βινυλίου είναι σίγουρος για την πιστότητα καταγραφής των μουσικών δεδομένων καθώς δεν μπορεί ναι γίνει αντιγραφή τους σε άλλο δίσκο βινυλίου.. Σε όλα τα άλλα μέσα καταγραφής παίζουν ρόλο πολλές παράμετροι που επηρεάζουν την πιστότητα καταγραφής και επομένως και αναπαραγωγής των μουσικών δεδομένων.  Σχετικά με τον ψηφιακό δίσκο η πιστότητα μπορεί να επηρεαστεί από κάποιο κατώτερης ποιότητας λογισμικό που έχει τη δυνατότητα αντιγραφής ψηφιακών δίσκων ή από την ίδια την ποιότητα του ψηφιακού δίσκου στον οποίο θα καταγραφούν τα αντιγραμμένα ψηφιακά δεδομένα, από την ίδια τη συσκευή αντιγραφής από ψηφιακό δίσκο σε ψηφιακό δίσκο αλλά και την ποιότητα των δεδομένων της αρχικής πηγής που καλούμαστε να αντιγράψουμε. Για παράδειγμα εάν ένα μουσικό άλμπουμ έχει αντιγραφεί πολλές φορές σε ψηφιακό δίσκο αντιγραφής (CD-R, CD-RW) είναι σίγουρο ότι θα επηρεαστεί η καταγραφή και η αναπαραγωγή των μουσικών δεδομένων του συγκριτικά με ένα γνήσιο ψηφιακό δίσκο που έχει καταγράψει τα δεδομένα του από την αρχική πηγή της ηχογράφησης τους. Αποφεύγουμε λοιπόν και εδώ τα « σπασμένα» προγράμματα και φροντίζουμε να διαθέτουμε τις γνήσιες εκδόσεις των προγραμμάτων αυτών. Μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε και την φυσική φθορά την οποία μπορούν να υποστούν οι ψηφιακοί δίσκοι αν για παράδειγμα βραχούν ή σκονιστούν αλλά και αν γρατζουνιστούν, χάνουν μέρος των δεδομένων τους και άρα μπορεί ένα τραγούδι να μην μπορεί να αναπαραχθεί ολοκληρωμένα από το λέιζερ που «διαβάζει» τα δεδομένα.
    Ιδιαίτερη θα πρέπει να είναι και η μεριμνά μας για τα cd players καθώς θα πρέπει να φροντίζουμε για να αυξήσουμε τη διάρκεια ζωής τους, να καθαρίζουμε τα λέιζερς τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα με κάποια διαδικασία που γίνεται από ειδικευμένους επισκευαστές γιατί με τη σκόνη φθείρονται ενώ εδώ πρέπει να παρατηρήσουμε ότι τα αντιγραμμένα cd επιβαρύνουν πιο πολύ τα λέιζερς καθώς έχουν μικρότερη ανάκλαση κατά τη διαδικασία αναπαραγωγής των δεδομένων.
    Φτάνουμε πλέον στα πιο σύγχρονα μουσικά ψηφιακά αρχεία. Πιο γνωστά τα mp3 και τα αρχεία flac. Αναφέραμε παραπάνω ότι ο τρόπος καταγραφής και συνεπώς απόδοσης του ηχητικού αποτελέσματος σε αρχεία mp3 είναι ικανοποιητικός αλλά και σίγουρα απωλεστικός. Αυτό γιατί αφορά συμπιεσμένα αρχεία ήχου. Ο τρόπος κωδικοποίησης των μουσικών δεδομένων σε αρχεία mp3 είναι καθοριστικός. Από το πρόγραμμα συμπίεσης αρχείων που θα επιλέξουμε μέχρι βέβαια την διαθέσιμη πηγή του αρχείου που θα μετατρέψουμε σε  mp3 αλλά και την ανάλυση κωδικοποίησης που θα επιλέξουμε. Επίσης το πρόγραμμα αναπαραγωγής αρχείων που θα εμπιστευθούμε την αναπαραγωγή των αρχείων mp3 είναι καθοριστικός στην ποιότητα αναπαραγωγής τους. Η ποιότητα της καταγραφής σε αρχείο mp3 είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το ρυθμό bit, δηλαδή τον αριθμό των bit της κωδικοποιημένης πληροφορίας τα οποία αναπαριστούν το κάθε δευτερόλεπτο ήχου. Τυπικά, οι ρυθμοί αυτοί είναι μεταξύ των 128 και 320 kbit/δευτ. Αντίθετα ο ασυμπίεστος ήχος όπως αποθηκεύεται σε έναν ψηφιακό δίσκο (CD) έχει ρυθμό bit 1411.2 kb/ δευτ (16bit ανα δείγμα Χ 44100 δείγματα το δευτερόλεπτο Χ 2 κανάλια). Η ποιότητα επίσης εξαρτάται και από την ποιότητα του προγράμματος κωδικοποίησης και την δυσκολία της μετατροπής του σήματος που κωδικοποιείται (συμπιέζεται). Ένα πρότυπο mp3 έχει ελάχιστους περιορισμούς στους αλγόριθμους κωδικοποίησης που αυτό πέρα από την τεράστια χρηστικότητά του μπορεί και να σημαίνει ότι διαφορετικοί κωδικοποιητές μπορεί να αποφέρουν διαφορετικές ποιότητες, ακόμα και έχοντας παρόμοιους ρυθμούς bit. Το όριο στο οποίο το MP3 ακούγεται χωρίς να ξεχωρίζει (από το ανθρώπινο ακουστικό φάσμα) από τον αρχικό ήχο, μπορεί να εκτιμηθεί περίπου στα 128Kbps χρησιμοποιώντας καλούς κωδικοποιητές σε ένα τυπικό κομμάτι μουσικής. Ένα πιο απαιτητικό πάντως μουσικό κομμάτι είναι προτιμότερο να έχει όριο τα 192Kbps ενώ η μέγιστη ποιότητα του mp3 και με την μεγαλύτερη πιστότητα καταγραφής είναι το όριο των 320 Kbps.Όπως και με όλες τις μορφές απωλεστικής συμπίεσης, κάποια δείγματα δεν είναι δυνατόν να κωδικοποιηθούν ώστε να μην γίνονται αντιληπτά από όλους τους χρήστες. Μια εναλλακτική απεικόνιση της κωδικοποίησης είναι η χρήση του VBR (κυμαινόμενου ρυθμού bit). Αυτό στοχεύει σε μια σταθερή ποιότητα ήχου και μεταβάλει ανάλογα τον ρυθμό Bit.
    Καταλήγουμε και πάλι στα εξής πολύ σημαντικά: Διαφέρει mp3 αρχείο σε mp3 ακόμα και της ίδιας ανάλυσης (παράδειγμα 128 Kbps) κάτι που οφείλεται σε πολλές παραμέτρους: Καταρχήν από την ποιότητα του προγράμματος κωδικοποίησης. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι και πάλι αποφεύγουμε «σπασμένα» λογισμικά που χρησιμοποιούνται γι’αυτό και χρησιμοποιούμε τις γνήσιες εκδόσεις αυτών των λογισμικών για να πετύχουμε όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό αποτέλεσμα. Η ποιότητα όμως του προγράμματος συμπίεσης προσκρούει με τη σειρά της στην ποιότητα της αρχικής μας πηγής. Για παράδειγμα αν εμείς αποκωδικοποιήσουμε ένα αρχείο mp3 σε ανάλυση 320 Kbps αλλά η αρχική πηγή είναι ένα αρχείο mp3 128 Kbps, τότε απλά έχουμε επιτύχει μια πιο ποιοτική αποκωδικοποίηση αυτών των 128 Kbps. Τα μεγάλα πλεονεκτήματα βέβαια που απολαμβάνουν οι χρήστες των mp3 είναι ότι αποφεύγουν τη φυσική φθορά των αρχείων αλλά και τον ελάχιστο χώρο που καταλαμβάνουν (απλά σε κάποιο μέσο ψηφιακής αποθήκευσης) και συνεπώς και την εύκολη μεταφορά τους.
    Οι ίδιες παρατηρήσεις μπορούν να αναφερθούν και για όλες τις μορφές ψηφιακών μουσικών αρχείων απωλεστικής συμπίεσης όπως τα vgf, ogg, vorbis απλά τα τελευταία δεν είναι συμβατά με τόσα πολλά μέσα και λογισμικά ψηφιακής αναπαραγωγής για αυτό δεν είναι και τόσο διαδεδομένα. Υπάρχουν όμως και μη απωλεστικοί αλγόριθμοι συμπίεσης όπως τα αρχεία FLAC και APE τα οποία προσφέρουν ίδιο ρυθμό bit όπως ένας ασυμπίεστος ψηφιακός δίσκος. Αυτό όμως τα καθιστά πιο ογκώδη ψηφιακά αρχεία όσον αφορά την αποθήκευση τους σε κάποιο σκληρό δίσκο ή σε κάποιο άλλο ψηφιακό μέσο αποθήκευσης καθώς και το ότι παρατηρούμε λιγότερες εναλλακτικές λύσεις λογισμικών αναπαραγωγής τους. Εννοείται και σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καθοριστική η αρχική πηγή την οποία θα αποκωδικοποιήσουμε σε αυτά τα αρχεία.
    Κλείνοντας να τονίσουμε ότι κατά την αναπαραγωγή των παραπάνω ψηφιακών αρχείων παρατηρούνται πολλά προβλήματα με κυριότερη την κυμαινόμενη ένταση του ήχου ακόμα και από αρχεία της ίδιας ανάλυσης. Αυτό συμβαίνει γιατί ναι μεν μπορεί να έχουμε χρησιμοποιήσει το ίδιο πρόγραμμα κωδικοποίησης αλλά η αρχική πηγή από την οποία να κωδικοποιήσαμε τα αρχεία να διαφέρει στην καταγεγραμμένη ένταση του ήχου αναπαραγωγής της. Υπάρχουν λοιπόν λογισμικά τα οποία εντοπίζουν αυτές τις διαφορές και τις εξομαλύνουν ούτως ώστε να είναι ομαλές οι αλλαγές κατά τη διάρκεια της εναλλασσόμενης αναπαραγωγής τους. Αναφέρουμε και πάλι ότι και σε αυτή την περίπτωση κάποια γνήσια έκδοση αντίστοιχου λογισμικού μας προσφέρει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία. Ας μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε επίσης ότι πολύ μεγάλο ρόλο στην ικανότητα αναπαραγωγής ψηφιακών αρχείων, παίζει η ποιότητα του software και hardware του υπολογιστή μας αλλά και το πόσο επιβαρυμένος είναι ο υπολογιστής μας από άλλα προγράμματα. Μεριμνά μας θα πρέπει να είναι  η διαρκής φροντίδα όλων αυτών για να ελαχιστοποιήσουμε όλα τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την ασχολία μας ή το επάγγελμά μας.
PIONEER dj midi controllers buying guide + Μεγέθυνση

PIONEER dj midi controllers buying guide Η Pioneer DJ είναι μια εταιρεία που πάντα «φλερτάρει» με την κορυφή των πωλήσεων και των προτιμήσεων των επαγγελματιών και ερασιτεχνών DJs, ενώ τις περισσότερες φορές φαίνεται να κερδίζει την ...

 



Η Pioneer DJ είναι μια εταιρεία που πάντα «φλερτάρει» με την κορυφή των πωλήσεων και των προτιμήσεων των επαγγελματιών και ερασιτεχνών DJs, ενώ τις περισσότερες φορές φαίνεται να κερδίζει την πολυπόθητη πρώτη θέση. Και είναι πολλοί εκείνοι οι οποίοι αναρωτιούνται « τι είναι αυτό που προσφέρει τελικά η Ιαπωνική εταιρεία Pioneer DJ που κάνει τα midi controllers της να ξεχωρίζουν πάντα -ακόμα και στην αρχή της κυκλοφορίας τους;». Μια ερώτηση που ακόμα για πολλούς η απάντησή της παραμένει μυστήριο. Οι ειδικοί του DJSHOP σας έχουν ετοιμάσει έναν mini οδηγό αγοράς των dj midi controllers της Pioneer DJ, όπου θα βρείτε συγκεντρωμένα όλα τα χαρακτηριστικά -του καθενός midi controller ξεχωριστά. Επιπλέον αναφέρονται τα δυνατά στοιχεία του κάθε midi controller, αλλά και τα αδύναμα σημεία αυτών, καθώς και η συνολική εικόνα που έχει σχηματιστεί από τους ίδιους τους χρήστες των midi controllers της Ιαπωνικής εταιρείας. Μάθετε τα πάντα για τα Pioneer DJ midi controllers και βρείτε το Pioneer midi controller που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις δυνατότητές σας, αρκεί να διαβάσετε το σχετικό άρθρο στο Blog του DJSHOP «PIONEER dj midi controllers buying guide». 

Αξιολογήσεις

Δείτε επίσης...