linkedin facebook google+ youtube facebook twitter instagram
PIONEER DJ - CDJ-350 - [DJCDP061] - Μονά CD/MP3/DVD Players

PIONEER DJ - CDJ-350 - [DJCDP061]

Tιμή καταλόγου :675,00€ - 15%
Τιμή DJ Shop: 579,66€ / τεμ.
Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.A. 24%
Live Ενημέρωση Διαθεσιμότητας
ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Τελευταία ενημέρωση
28/06/2017 10:15:00
(10,0/10) 1 αξιολόγηση

PIONEER DJ - CDJ-350 - [DJCDP061]

Pioneer cdj επαγγελματικό cd-player με θήρα USB για σύνδεση με υπολογιστή ή flash memory ή εξωτερικό σκληρό δίσκο HDD. Δυνατότητα σύνδεσης με πρόγραμμα dj μέσω midi. Αναπαραγωγή μουσικών αρχείων MP3, AAC, WAV.

Περισσότερα από την PIONEER DJ ...

Χαρακτηριστικά:

  • Pioneer professional cdj player κατάλληλο dj equipment για επαγγελματική χρήση όπως καφε, μπαρ, club, Plays: Audio CD, CD-R, CD-RW,
  • Plays: Audio CD, CD-R, CD-RW, USB Memory Devices, WAV, AIFF, MP3, AAC
  • Rekordbox database management software: ‘Prepare & Perform’
  • Κλείδωμα beat και Visual Beat Display
  • Δημιουργία και επεξεργασία playlists κατευθείαν στο cdj 350
  • Beat Loop & Loop Divide
  • HID και MIDI χειρισμός μέσω USB για την σύνδεση συσκευών αποθήκευσης και για τον χειρισμό dj software
  • Αναπαραγωγή αρχείων μέχρι και 24-bit/48 kHz
  • Ρόδα jog wheel για scratch
  • Master Tempo & WIDE Pitch
  • Τρόπος φόρτοσης cd: Slot
  • Anti Vibration μνήμη
  • 1 αναλογική έξοδος σε RCA
  • Disc Format: CD, CD-R, CD-RW, MP3 CD .
  • MP3 MPEG-1 32Kbps - 320 Kbps / MPEG-2 16 Kbps - 160 Kbps .
  • Αναζήτηση φακέλων MP3
  • Η συσκευασία περιλαμβάνει: rekordbox software, καλώδιο ρεύματος, καλώδιο RCA-RCA, Forced eject pin, Manual
  • Frequency Response 4 Hz to 20 kHz .
  • Signal to Noise Ratio 115 dB .
  • Distortion 0,006% (JEITA) .
  • Audio Output Level 2.0 Vrms (1 kHz) .
  • Κατανάλωση: 16 W .
  • Τροφοδοσία: AC 220 V to 240 V, 50 Hz/60 Hz .
  • Διαστάσεις (W x H xD): 220 mm (W) × 107 mm (H) × 288.5 mm (D) mm .
  • Βάρος: 2.3 kg
  • Εγγύηση 1 έτους INTERSYS
  • Προσοχή στις απομιμήσεις. Το djshop.gr προμηθεύεται προϊόντα Pioneer από τον επίσημο εισαγωγέα Ελλάδος INTERSYS

 

*Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση από τον κατασκευαστή. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εκάστοτε εταιρίας.

 

Σχετικά προϊόντα

AUDIOPHONY - CDX-4 [DJCDP067]
Επαγγελματικό μονό cd-player με δυνατότητα αναπαραγωγής audio cds, και mp3 από cds ή απο USB hard disk και memory stick. Slot in είσοδος cd, απεικόνιση τίτλων ID3 tag, εφέ (flanger κλπ), touch sensitive πλατό κατάλληλο για scratch, 3 cue points. [περισσότερα]

€ 321,33 Κερδίζετε: 24% € 247,18
AUDIOPHONY - CDX-6 [DJCDP051]
Dj professional cd-player για αναπαραγωγή audio cd & mp3, 2 θήρες USB, έλεγχος μέσω midi, ανάγνωση usb stick ή σκληρού δίσκου, usb link. Διαθέτει 4 hot cues, εφε, sampler, beat counter, smart loop, jog wheel για scratch. Κατάλληλο για το virtual dj. [περισσότερα]

€ 493,27 Κερδίζετε: 24% € 379,44
NATIVE INSTRUMENTS - TRAKTOR SCRATCH A6 [DJCON142]
Επαγγελματικό πακέτο digital vinyl system (DVS) το οποίο περιλαμβάνει την κάρτα ήχου της NI TRAKTOR AUDIO 6, το πρόγραμμα TRAKTOR SCRATCH PRO2, τροφοδοτικό για την κάρτα, 2x timecode cd & 2x βινύλια MK2, 4 καλώδια σύνδεσης rca-rca. Συμβατό με PC & MAC. [περισσότερα]

€ 303,80 Κερδίζετε: 4% € 293,00
NATIVE INSTRUMENTS - TRAKTOR SCRATCH A10 [DJCON149]
Ολοκληρωμένο πακέτο για DJ’s που περιλαμβάνει το επαγγελματικό audio interface Traktor Audio 10, το λογισμικό Traktor Scratch Pro 2, 2 βινύλια και 2 CD με γραμμένο χρονικό κώδικα για ψηφιακό έλεγχο των μίξεων και τα απαραίτητα καλώδια σύνδεσης. [περισσότερα]

€ 514,60 Κερδίζετε: 4% € 499,00

Accessories

JBSYSTEMS - 2-0368 [CALIN056]
Καλώδιο σήματος 2 x RCA male / 2 x RCA male μήκους 1m. Υψηλών προδιαγραφών που προορίζεται για χρήση επαγγελματική και hi-fi. Χρησιμοποιείται για την σύνδεση ενδιάμεσων συσκευών όπως για πχ cd-players και πικ-άπ με μίκτη κλπ. [περισσότερα]

  • Άμεσα διαθέσιμο
€ 4,88 Κερδίζετε: 8% € 4,52
ZOMO - PP-S PROTECTIVE COVER [FRCAS131]
Προστατευτικό κάλυμμα για μίκτες 12”, cd-players κα. Διαστάσεις 330x90x400mm, μαύρο χρώμα, ανθεκτικό pvc, προστασία από την σκόνη, κατάλληλο για: Xone 92/62, CDJ-2000, CDJ-1000, CDJ-900, CDJ-800, DVJ-1000, DJM-800/700/600, DN-S 3700, DN-X1700, VCI-300 κα. [περισσότερα]

  • Μη διαθέσιμο
€ 9,90 Κερδίζετε: 9% € 9,08
OYAIDE - D+RCA CLASS S 1M [CALIN108]
D+RCA CLASS S 1Mαπό την Ιαπωνική εταιρία OYAIDE, καλώδιο RCA υψηλής ποιότητας μήκους 1 μέτρου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για dj μίκτες, cd players και midi controllers, προσφέροντας σταθερή σύνδεση, χωρίς διακοπές και καθυστερήσεις στη μετάδοση του ήχου. [περισσότερα]

  • Κατόπιν παραγγελίας
€ 93,00 Κερδίζετε: 6% € 88,00
OYAIDE - D+RCA CLASS A 2M [CALIN109]
D+RCA CLASS A 2M από την Ιαπωνική εταιρία OYAIDE, καλώδιο RCA υψηλής ποιότητας μήκους 2 μέτρων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για dj μίκτες, cd players και midi controllers, προσφέροντας σταθερή σύνδεση, χωρίς διακοπές και καθυστερήσεις στη μετάδοση του ήχου. [περισσότερα]

  • Κατόπιν παραγγελίας
€ 74,40 Κερδίζετε: 4% € 72,00
OYAIDE - D+ CLASS B DJ SET/1M [CALIN111]
D+ CLASS B DJ SET/1M από την Ιαπωνική εταιρία OYAIDE. Πρόκειται για σετ καλωδίων υψηλής ποιότητας για DJs, που περιλαμβάνει δύο σετ καλωδίων RCA και ένα καλώδιο USB, κλάσης Β και μήκους 1 μέτρου. [περισσότερα]

  • Άμεσα διαθέσιμο
€ 87,33 Κερδίζετε: 4% € 84,00
OYAIDE - D+RCA CLASS B DUO/1M [CALIN113]
D+RCA CLASS B DUO/1M από την Ιαπωνική εταιρία OYAIDE. Πρόκειται για σετ καλωδίων υψηλής ποιότητας για DJs, που περιλαμβάνει δυο καλώδια υψηλής ποιότητας RCA-RCA κλάσης Β και μήκους 1 μέτρου. [περισσότερα]

  • Άμεσα διαθέσιμο
€ 57,04 Κερδίζετε: 8% € 53,00
JBSYSTEMS - 2-0365 [CALIN055]
Καλώδιο σήματος 2 x RCA male / 2 x RCA male μήκους 0,5m. Υψηλών προδιαγραφών που προορίζεται για χρήση επαγγελματική και hi-fi. Χρησιμοποιείται για την σύνδεση ενδιάμεσων συσκευών όπως για πχ cd-players και πικ-άπ με μίκτη κλπ. [περισσότερα]

  • Άμεσα διαθέσιμο
€ 5,45 Κερδίζετε: 22% € 4,27
UDG - ULTIMATE PIONEER CD PLAYER/MIXER BAG  U9018  SMALL [FRCAS196]
Βαλίτσα μεταφοράς UDG ULTIMATE Pioneer CD Player/Mixer Bag Small, η οποία έχει σχεδιαστεί για να παρέχει προστασία στον εξοπλισμό του mobile DJ. Η θήκη είναι κατάλληλη για την μεταφορά 1x Pioneer CDJ-350/400/200/ DJM350/400, θήκη για αξεσουάρ. [περισσότερα]

  • Άμεσα διαθέσιμο
€ 125,24 Κερδίζετε: 4% € 121,00
PIONEER DJ - PRO-250FLT [FRCAS164]
Αυθεντική PIONEER ελαφριά, ανθεκτική και αποκλειστικά κατασκευασμένη για 2x CDJ-350 (-S/-K) και 1x DJM-250 (-S/-K). Η θήκη μεταφοράς PRO-250FLT είναι η καλύτερη λύση για να μεταφέρετε το deck σας με ασφάλεια στον προορισμό σας. Χρώμα κόκκινο. [περισσότερα]

  • Κατόπιν παραγγελίας
€ 310,00 Κερδίζετε: 7% € 291,35
PIONEER DJ - PRO-350FLT-P [FRCAS165]
Αυθεντική PIONEER ελαφριά, ανθεκτική και αποκλειστικά κατασκευασμένη για 2x CDJ-350 και 1x DJM-350. Η θήκη μεταφοράς PRO-350FLT-P είναι η καλύτερη λύση για να μεταφέρετε το deck σας με ασφάλεια στον προορισμό σας. Χρώμα γκρι. [περισσότερα]

  • Κατόπιν παραγγελίας
€ 310,00 Κερδίζετε: 7% € 291,35
PIONEER DJ - PRO-350FLT-W [FRCAS166]
Αυθεντική PIONEER ελαφριά, ανθεκτική και αποκλειστικά κατασκευασμένη για 2x CDJ-350 και 1x DJM-350. Η θήκη μεταφοράς PRO-350FLT-P είναι η καλύτερη λύση για να μεταφέρετε το deck σας με ασφάλεια στον προορισμό σας. Χρώμα λευκό. [περισσότερα]

  • Κατόπιν παραγγελίας
€ 310,00 Κερδίζετε: 7% € 291,35
NATIVE INSTRUMENTS - TRAKTOR SCRATCH CONTROL CD MK2 [SOFTW038]
2x Τimecode cds κατάλληλα για TRAKTOR SCRATCH PRO2 και SCRATCH DUO2 DVS συστήματα. Η έκδοση MK2 δεν είναι συμβατή με εκδόσεις TRAKTOR SCRATCH PRO/DUO ver1. Τιμή και συσκευασία ζεύγους. [περισσότερα]

  • Άμεσα διαθέσιμο
€ 11,16 Κερδίζετε: 2% € 11,00

Τεχνική βοήθεια

Οδηγός σύνδεσης μηχανημάτων ήχου + Μεγέθυνση

Οδηγός σύνδεσης μηχανημάτων ήχουΟδηγός διασύνδεσης συστημάτων ήχου Εάν έχετε γνώσεις από κολλητήρι και καλώδια τότε δεν θα σας φανεί δύσκολο να φτιάξετε τα καλώδια μόνοι σας. Αυτό που θα χρειαστείτε είναι ένα κολλητήρι περίπου ...

 

Οδηγός διασύνδεσης συστημάτων ήχου

Εάν έχετε γνώσεις από κολλητήρι και καλώδια τότε δεν θα σας φανεί δύσκολο να φτιάξετε τα καλώδια μόνοι σας. Αυτό που θα χρειαστείτε είναι ένα κολλητήρι περίπου 30με 40W με καλάϊ, ένα κόφτη μικρού μεγέθους, σφικτήρας με ελατήριο για την τοποθέτηση των βυσμάτων προς κόλληση, έναν ξεγυμνωτή καλωδίων, και υπομονή.

Ισορροπημένες/Μη ισορροπημένες
Balanced/unbalanced


Οι μη ισορροπημένες(unbalanced) συνδέσεις έχουν δύο αγωγούς. O ένας αγωγός είναι με αναφορά την γείωση (θώρακας-shield) και ο άλλος αγωγός φέρνει το σήμα. Τα μηχανήματα που λειτουργούν σε -10dBv έχουν πάντα σύνδεση μη ισορροπημένη(unbalanced). Τα περισσότερα hi-fi συστήματα έχουν ενώσεις μη ισορροπημένες.

Οι ισορροπημένες (balanced) συνδέσεις χρησιμοποιούν δύο αγωγούς και σε κάποιες περιπτώσεις + θωράκιση προστασία. Κάθε ένας αγωγός φέρνει το ίδιο σήμα αλλά με την πολικότητα του αντίστροφη σε σχέση με τον άλλον. Οι ισορροπημένες (balanced) συνδέσεις συνήθως για τα μηχανήματα ήχου έχουν αναφορά στην γείωση. Αν δεν έχουν, λέγονται floating συνδέσεις και χρησιμοποιούνται σε άλλες εφαρμογές όπως τηλεφωνά κλπ... Μια ισορροπημένη (balanced) σύνδεση που έχει αναφορά στην γείωση τότε απαιτεί τρεις αγωγούς. Ο τρίτος αγωγός έχει αναφορά στην γη και είναι ο θώρακας του καλωδίου.

Γιατί ισορροπημένες(balanced) συνδέσεις;

Στα επαγγελματικά συστήματα ήχου, για ηχητικές καλύψεις και συστήματα εγγραφής, οι ισορροπημένες (balanced) συνδέσεις είναι προτιμότερες επειδή είναι λιγότερο ευαίσθητες στην παρεμβολή παρασίτων. Τα παράσιτα που προστίθεται μαζί με τον ήχο στους αγωγούς αναιρούνται γιατί η είσοδος του μηχανήματος ενισχύει την διαφορά μεταξύ των δύο αγωγών ήχου. Έτσι δεν ενισχύει τις προστιθέμενες παρεμβολές. Επίσης πολλοί θεωρούν ότι ο πλεονασμός δύο αγωγών σημάτων, φέρνουν ακουστικό ήχο καλύτερης ποιότητας.

Καλά καλώδια και βύσματα

Δεν είναι όλα τα καλώδια και τα βύσματα ίδια. Τα καλά βύσματα έχουν χαμηλή αντίσταση επαφών και καλή ποιότητα υλικών. Τα προϊόντα που διαθέτει το κατάστημα μας www.djshop.gr τηρούν όλες τις προδιαγραφές για την καλύτερη αγωγιμότητα και μεταφορά σήματος. Η ποιότητα των προϊόντων μας δεν είναι η κοινή ποιότητα βυσμάτων και καλωδίων του εμπορίου. Εισάγονται από Γαλλία και ελέγχονται από τους προμηθευτές μας εκεί για να μας εγγυηθούν την καλύτερη ποιότητα.

Με τα καλώδια τι γίνεται;

Τα καλώδια μπορούν να παίξουν έναν μεγάλο ρόλο στην ποιότητα του ακουστικού σήματός σας. Ακόμα κι αν η διάμετρος, ο αριθμός αγωγών, και η γενική κατασκευή είναι παρόμοια, δύο καλώδια μπορούν να έχουν πολύ σημαντικές διαφορετικές ηλεκτρικές και σωματικές ιδιότητες όπως η αντίσταση(resistance), η χωρητικότητα(capacitance) μεταξύ των αγωγών, αυτεπαγωγή μεταξύ των αγωγών, την ευκαμψία, θωράκιση από εξωτερικά παράσιτα, διάρκεια στον χρόνο, δυνατότητα να αντισταθεί στη συντριβή ή στις αιχμηρές κάμψεις, απότομα τεντώματα, και ούτω καθ'εξής.
Η καλύτερη θωράκιση για παράσιτα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι επικάλυψη με φύλλα αλουμινίου, αλλά τέτοια καλώδια δεν είναι ιδιαίτερα ισχυρά και το προστατευτικό κάλυμμα φύλλων αλουμινίου μπορεί να επιδεινωθεί εάν είναι λυγισμένο πάρα πολύ. Το προστατευτικό κάλυμμα φύλλων αλουμινίου χρησιμοποιείται συχνότερα σε μόνιμες εγκαταστάσεις και μέσα στα rack όπου η μετακίνηση καλωδίων είναι ελάχιστη. Το πλεγμένο και τυλιγμένο καλώδιο που χρησιμοποιείται συχνότερα για μικρόφωνα και όργανα είναι το πιο αποτελεσματικό και ανθεκτικό στις συνεχόμενες κινήσεις.
Εάν, η χωρητικότητα του καλωδίου αλλάζει λυγίζοντας το, τότε αυτό μπορεί να αλλάξει το επίπεδο θορύβου και το καλώδιο λέγεται ότι είναι microphonic. Αυτό μπορεί να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα με το phantom power (τροφοδοσία που δίνουν οι κονσόλες για τα πυκνωτικά μικρόφωνα). Μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε καλώδιο εν τούτοις. Αποφύγετε αυτό το πρόβλημα με τη χρησιμοποίηση των καλωδίων με σταθερό διηλεκτρικό (μονωτικό) υλικό, και με μια στενά πλεγμένη θωράκιση που παγιδεύεται καλά από το εξωτερικό περίβλημα, έτσι ώστε να μην ανοίγει όταν το καλώδιο είναι λυγισμένο. Ένα τέτοιο καλώδιο αποτελεί και το καλώδιο μικροφώνων - σήματος JB-SYSTEMS MC-01.

Unshielded καλώδιο χωρίς θωράκιση

Το προστατευτικό κάλυμμα(shield) θωράκιση γύρω από τους αγωγούς σήματος ανεβάζει, τον όγκο, το βάρος, και το κόστος σε ένα καλώδιο, αλλά ποτέ μην χρησιμοποιήσετε unshielded καλώδιο χωρίς θωράκιση. Δηλαδή κοινό καλώδιο ηλεκτρολογικό για τα όργανα ή τα μικρόφωνα.
Το σήμα των ηχείων είναι διαφορετικό. Το επίπεδο σημάτων είναι τόσο υψηλό στα καλώδια ηχείων που ο ηλεκτρομαγνητικός θόρυβος είναι αμελητέος οπότε η χρήση αθωράκιστου καλωδίου unshielded είναι ιδανική. Στην πραγματικότητα, η χρησιμοποίηση καλωδίων με θωράκιση στα ηχεία, λόγω της αυτεπαγωγής και της αντίστασης, μπορεί να προκαλέσει επιβλαβή παρασιτική ταλάντωση.

Συνδέσεις

Παρακάτω βλέπετε μία πρόχειρη εικόνα για την διασύνδεση των συσκευών σας. Για περισσότερες λεπτομέριες και διευκρινύσεις μπορείτε να ανατρέξετε στον οδηγό διασύνδεσης συσκευών ήχου από το DJSHOP.





Acrobat Reader της Adobe : Χρησιμοποιείται στο να βλέπετε και να τυπώνετε αρχεία τύπου PDF.
Κατεβάστε την τελευταία έκδοση Acrobat Reader της Adobe.


 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ Η ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ Ή Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΥΛΙΚΟ ΦΟΡΕΑ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ (ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ, ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ, ΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΕΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Η ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΑΛΛΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ (INTERNET Ή INTRANET) ΚΑΙ Η ΕΜΠΟΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΠΤΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ DJSHOP.GR. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

Copyright © djshop.gr All rights reserved

 
Σύνδεση περιφερειακών μηχανημάτων ήχου! + Μεγέθυνση

Σύνδεση περιφερειακών μηχανημάτων ήχου!Διάταξη συνδέσεων διαφόρων μηχανημάτων επεξεργασίας ήχου. Υπάρχουν διάφοροι επεξεργαστές σήματος ήχου οι οποίοι συνδέονται σε συγκεκριμένη σειρά όπως θα δείτε στα παρακάτω ...

 

Διάταξη συνδέσεων διαφόρων μηχανημάτων επεξεργασίας ήχου.

Υπάρχουν διάφοροι επεξεργαστές σήματος ήχου οι οποίοι συνδέονται σε συγκεκριμένη σειρά όπως θα δείτε στα παρακάτω σχεδιαγράμματα.

Ενδεικτικά υπάρχουν επεξεργαστές ήχου όπως:

Compressor/limiter οι οποίοι κρατούν σταθερή την δυναμική περιοχή του σήματος και βοηθούν στην καλύτερη προστασία και αποφυγή κορεσμού(υπεροδήγηση) των εισόδων των ενισχυτών κονσόλας κλπ.

Enhacers-processors οι οποίοι βελτιώνουν την ποιότητα του ήχου μέσω ειδικών αλγόριθμων και ρυθμίσεων.

Ισοσταθμιστές τα γνωστά σε όλους μας Equalizer που ενισχύουν ή αποκόπτουν συγκεκριμένες επιλεγόμενες συχνότητες από το ακουστικό φάσμα συχνοτήτων που σχετίζεται ή όχι με ένα εύρος συχνοτήτων.

Ηλεκτρονικά (ενεργά) crossovers τα οποία αποκόπτουν τις ανάλογες συχνότητες για τον διαχωρισμό των δρόμων. Πχ σύνδεση δορυφόρων και subwoofer.

Πληροφοριακά αναφέρεται ότι θα πρέπει πρώτα να ανοίγονται (power on) οι περιφερειακές συσκευές, πηγές, κονσόλες-μίκτες και τελευταίοι να ανοίγονται οι ενισχυτές ή τα αυτοενισχυόμενα ηχεία. Για το σβήσιμο πρέπει να ακολουθείται η αντίστροφη διαδικασία. Δηλαδή να απενεργοποιούνται πρώτα οι ενισχυτές ή τα αυτοενισχυόμενα ηχεία και μετά οι περιφερειακές συσκευές, κονσόλες μίκτες και πηγές. Εάν δεν ακολουθείται η παραπάνω διαδικασία υπάρχει κίνδυνος καταστροφής ηχείων ή συσκευών από κάποιο έντονο θόρυβο εκκίνησης...


Στο σχεδιάγραμμα Νο1 η διάταξη σύνδεσης μηχανημάτων ήχου είναι η εξής: πηγή ήχου, μίκτης ή κονσόλα, equalizer (ισοσταθμιστής), ενισχυτής και ηχεία.



Στο σχεδιάγραμμα Νο2 η διάταξη σύνδεσης μηχανημάτων ήχου είναι η εξής: πηγή ήχου, μίκτης ή κονσόλα, compressor/limiter (συμπιεστής-πύλη θορύβου-περιοριστής), ενισχυτής και ηχεία.

Στο σχεδιάγραμμα Νο3 η διάταξη σύνδεσης μηχανημάτων ήχου είναι η εξής: πηγή ήχου, μίκτης ή κονσόλα, enhancer/processor (βελτιωτής-επεξεργαστής ήχου), ενισχυτής και ηχεία.

Στο σχεδιάγραμμα Νο4 η διάταξη σύνδεσης μηχανημάτων ήχου είναι η εξής: πηγή ήχου, μίκτης ή κονσόλα, compressor/limiter (συμπιεστής-πύλη θορύβου-περιοριστής), enhancer/processor (βελτιωτής-επεξεργαστής ήχου), ενισχυτής και ηχεία.

Στο σχεδιάγραμμα Νο5 η διάταξη σύνδεσης μηχανημάτων ήχου είναι η εξής: πηγή ήχου, μίκτης ή κονσόλα, compressor/limiter (συμπιεστής-πύλη θορύβου-περιοριστής), equalizer (ισοσταθμιστής), ενισχυτής και ηχεία.

Στο σχεδιάγραμμα Νο6 η διάταξη σύνδεσης μηχανημάτων ήχου είναι η εξής: πηγή ήχου, μίκτης ή κονσόλα, compressor/limiter (συμπιεστής-πύλη θορύβου-περιοριστής), equalizer (ισοσταθμιστής), ηλεκτρονικό crossover (ενεργό φίλτρο διαχωρισμού συχνοτήτων) ενισχυτές και ηχεία με sub.




ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ Η ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ Ή Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΥΛΙΚΟ ΦΟΡΕΑ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ (ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ, ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ, ΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΕΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Η ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΑΛΛΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ (INTERNET Ή INTRANET) ΚΑΙ Η ΕΜΠΟΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΠΤΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ DJSHOP.GR. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

Copyright © djshop.gr All rights reserved



DJ synchronization timecode systems ή DVS + Μεγέθυνση

DJ synchronization timecode systems ή DVSDJ synchronization timecode systems ή αλλιώς DVS. Σύστημα που χρησιμοποιεί τα κλασσικά audio cd-players ή πικάπ για την αναπαραγωγή ψηφιακών αρχείων (mp3, wav κλπ). Το σύστημα αυτό απαιτεί, εκτός ...

 

DJ synchronization timecode systems ή αλλιώς DVS.

Σύστημα που χρησιμοποιεί τα κλασσικά audio cd-players ή πικάπ για την αναπαραγωγή ψηφιακών αρχείων (mp3, wav κλπ). Το σύστημα αυτό απαιτεί, εκτός από το pc ή mac, ένα πακέτο dvs που θα περιλαμβάνει timecode cd / βινύλια, κάρτα ήχου, καλώδια, software και φυσικά έναν μίκτη μαζί με τα cd-players ή πικάπ. Τα ακουστικά συνδέονται στον μίκτη και έχουμε από εκεί προάκουσμα και έξοδο master.

Ένα DVS σύστημα λειτουργεί περιληπτικά ως εξής:

• Συνδέουμε τα πικάπ ή τα cd players με την κάρτα ήχου. Προσοχή στην φορά left right των συσκευών να είναι οι αντίστοιχες με αυτές της κάρτας ήχου.
• Συνδέουμε τις εξόδους της κάρτας ήχου με τον αναλογικό μίκτη ήχου. Θα πρέπει να έχει ελεύθερα δύο κανάλια line, ανεξάρτητα εάν χρησιμοποιούμε πικαπ ή cd-player στις εισόδους της κάρτας ήχου.
• Μέσω usb καλωδίου συνδέουμε την κάρτα ήχου με το PC ή MAC
• Τοποθετούμε τα timecode cd ή βινύλια στα cd-player ή πικάπ αντίστοιχα
• Ανοίγοντας το πρόγραμμα μπορούμε να έχουμε τον έλεγχο του κάθε ψηφιακού τραγουδιού mp3, wav κλπ στο πικάπ ή cd-player σαν να είχαμε φορτώσει ένα audio cd ή δίσκο βινυλίου αντίστοιχα.

Τα προτερήματα:

• Ο dj έχει την αίσθηση των πικάπ ή cd-player στα χέρια του
• Μπορεί να χρησιμοποιήσει μια πολύ μεγάλη ψηφιακή δισκοθήκη από τον υπολογιστή του με μηδενικό όγκο και βάρος.
• Τα προγράμματα παρέχουν και κάποια επιπλέον χρήσιμα βοηθήματα όπως master tempo (διατήρηση τονικότητας ανεξάρτητα της ταχύτητας), εφέ, loop, que points, εγγραφή του σετ κα.

Τα μειονεκτήματα:

• Μεγάλος όγκος μεταφοράς καθώς χρειάζονται μικτης και πικάπ ή cd-players για να δουλέψει το σύστημα.

Ποιο είναι το κατάλληλο πακέτο για μένα;

Καταρχήν πρέπει να λάβουμε υπόψη των αριθμό των decks που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε. Πιο συγκεκριμένα εάν παίζουμε με παραπάνω από 2 decks ταυτόχρονα, θα πρέπει να επιλέξουμε κάποιο πακέτο όπου η κάρτα ήχου και το πρόγραμμα που περιλαμβάνει να υποστηρίζουν την σύνδεση παραπάνω των δύο συσκευών cd-player ή πικαπ.
Επειτα ένα δεύτερο - εξίσου σημαντικό- κριτήριο είναι το πρόγραμμα που περιλαμβάνει το πακέτο. Εάν είμαστε καινούργιοι στον χώρο και δεν ξέρουμε ποιο πρόγραμμα να διαλέξουμε, ο πιο απλός τρόπος είναι να κατεβάσουμε τις demo εκδόσεις τους, να δούμε τις λειτουργίες του κάθε ενός ξεχωριστά και να διαλέξουμε αυτό που προσωπικά μας βολεύει.

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ Η ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ Ή Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΥΛΙΚΟ ΦΟΡΕΑ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ (ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ, ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ, ΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΕΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Η ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΑΛΛΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ (INTERNET Ή INTRANET) ΚΑΙ Η ΕΜΠΟΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΠΤΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ DJSHOP.GR. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

Copyright © djshop.gr All rights reserved

ΠΗΓΕΣ, ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΗΧΟΥ + Μεγέθυνση

ΠΗΓΕΣ, ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΗΧΟΥΣτην σύγχρονη ψηφιακή εποχή πολλές είναι οι μορφές μουσικών και γενικότερα ηχητικών αρχείων. Πιο διαδεδομένη μορφή είναι το πολύ γνωστό σε όλους MP3 αλλά ευρέως γνωστό είναι και το αρχείο FLAC. Ας ...

 

Στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή πολλές είναι οι μορφές μουσικών και γενικότερα ηχητικών αρχείων. Πιο διαδεδομένη μορφή είναι το πολύ γνωστό σε όλους MP3 αλλά ευρέως γνωστό είναι και το αρχείο FLAC. Ας τονίσουμε καταρχήν το εξής : Ένα αρχείο MP3 είναι ένας τύπος ψηφιακού συμπιεσμένου αρχείου ήχου. Εδώ να υπερθεματίσουμε το ότι είναι συμπιεσμένο αρχείο ήχου που απλά σημαίνει ότι η κωδικοποίηση ενός ηχητικού αρχείου σε μορφή mp3 συνεπάγεται και ότι η καταγραφή και η απόδοση του ηχητικού αποτελέσματος γίνεται με ικανοποιητικό τρόπο, σίγουρα όμως και με απωλεστικό. Για να γίνει η κωδικοποίηση σε αρχείο mp3 χρησιμοποιούνται ψυχοακουστικά μοντέλα που απορρίπτουν τμήματα ή περιοχές του ηχητικού φάσματος που δεν καταγράφει ούτως ή άλλως το ανθρώπινο αυτί και γι’ αυτό πιο πάνω κάναμε λόγο για ικανοποιητική απόδοση και καταγραφή ενός αρχείου ήχου. Εδώ όμως να τονίσουμε και πάλι ότι η μέθοδος κωδικοποίησης σε αρχείο mp3 καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό και την ποιότητα του αρχείου αυτού. Σε αυτό θα αναφερθούμε παρακάτω γιατί θέλουμε εδώ να αναδείξουμε ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό τα πρότυπα ψηφιακής κωδικοποίησης ήχου (τα mp3 κυρίως)δεν μπορούν να καταγράψουν και συνεπώς να αναπαράγουν με απόλυτο τρόπο οποιαδήποτε πηγή ήχου σε φυσική μορφή όπως το CD ή ο δίσκος βινυλίου. (μπορούν πάντως τα αρχεία flac και ape).
  Πριν αναφερθούμε στις ψηφιακές μορφές αρχείων είναι σημαντικό να τονίσουμε και το εξής: Μια οποιαδήποτε κακή πηγή ήχου παραμένει κακή πηγή ήχου. Η περίπτωση να διαθέτουμε έναν πολύ ποιοτικό ηχητικό εξοπλισμό, δεν εξισορροπεί το πρόβλημα της κακής ποιότητας της πηγής αλλά το αναδεικνύει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό. Ένα αρχείο το οποίο έχει συμπιεστεί από κάποια «σπασμένη» έκδοση ενός converter με πολύ κακή ανάλυση και πολλές φορές, δεν είναι δυνατό να αναπαραχθεί καλύτερα λόγω του ότι εμείς το έχουμε αντιγράψει σε CD και μετά το αναπαράγουμε σε κάποιο πολύ ποιοτικό cd player. Απλά θα αναδείξουμε ακόμα περισσότερο την πολύ κακή ποιοτικά καταγραφή του μουσικού αρχείου και το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα χειρότερο.
Η πηγή που δεν αμφισβητείται για την ποιότητά της είναι η αναλογική πηγή καταγραφής και αναπαραγωγής, με πιο διάσημο εκπρόσωπο το γνωστό σε όλους μας βινύλιο. Στο δίσκο βινυλίου τα ηχητικά δεδομένα αποθηκεύονται πάνω σε μια σπειροειδή αυλάκωση η οποία ξεκινά από την άκρη του δίσκου καταλήγοντας στο κέντρο αυτού. Τα τοιχώματα της αυλάκωσης είναι αναλογικά χαραγμένα σε σχέση με τη συχνότητα και το πλάτος κύματος του ήχου. Για την αναπαραγωγή τοποθετείται ακίδα (βελόνα) στην αυλάκωση και περιστρέφεται ο δίσκος . Η μετατροπή των ιχνών σε ήχο γίνεται με ηλεκτρομηχανικά μέσα. Το συγκριτικό του πλεονέκτημα είναι ότι ο δίσκος βινυλίου καταγράφει ένα μεγάλο  εύρος συχνοτήτων, μεγαλύτερο από το ανθρώπινο ακουστικό φάσμα, με αποτέλεσμα να ρέει πιο φυσικά ο ήχος κατά την ακρόαση. Οι δίσκοι βινυλίου χρειάζονται για να αναπαραχθούν τις συσκευές πικάπ. Μια ποιοτική συσκευή πικάπ θα αναδείξει την ήδη υπάρχουσα ποιοτική πηγή μας αλλά ο μεγάλος όγκος της και το βάρος της είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας καθώς δυσκολεύει τη μεταφορά της. Μεγάλη μέριμνα χρειάζεται να δώσουμε και στην ακίδα της συσκευής πικάπ για να μην σκονίζεται αλλά και να μην στραβώνει καθώς επίσης και στο πλατώ της πάνω στο οποίο τοποθετείται ο δίσκος βινυλίου.  Ο δίσκος βινυλίου με τη σειρά του παρουσιάζει τα εξής θέματα: Αν οι αυλακώσεις δεν προσεχθούν και φθαρούν, διαβρωθούν ή και σκονιστούν με κάποιον τρόπο σε κάποια σημεία ,η ακίδα που τοποθετείται για την αναπαραγωγή των δεδομένων παρακάμπτει σε αυτά τα σημεία την αναπαραγωγή και έτσι δεν ακούγεται ολοκληρωμένο το τραγούδι. Επίσης αυτές οι αυλακώσεις αλλοιώνονται μετά από κάποιο αριθμό αναπαραγωγών ή αν με κάποιο τρόπο γρατζουνιστούν, δημιουργούν και πάλι προβλήματα στα τραγούδια. Ειδική μέριμνα χρειάζεται στην ταξινόμηση τους καθώς θα πρέπει να τοποθετούνται με κεκλιμένη στάση καθώς αν τοποθετούνται στοιβαγμένοι, στραβώνουν και δεν μπορούν να αναπαραχθούν και πάλι. Δυσκολία υπάρχει και στη μεταφορά τους λόγω του μεγάλου όγκου τους. Εδώ να πούμε ότι στα αναλογικά μέσα αναπαραγωγής είναι και η κασσέτα όμως σε καμία περίπτωση δεν φτάνει σε ποιότητα καταγραφής και αναπαραγωγής το δίσκο βινυλίου. Τα δεδομένα της αποθηκεύονται σε μια μαγνητική ταινία η οποία είναι πολύ ευαίσθητη σε αλλοιώσεις ενώ και τα κασετόφωνα που είναι τα μέσα αναπαραγωγής της θεωρούνται πολύ ξεπερασμένα και πολύ αναξιόπιστα.
    Όπως είχαμε αναφέρει και στη εισαγωγή μας, σήμερα τα πιο διαδεδομένα μέσα αναπαραγωγής και καταγραφής μουσικών αρχείων είναι τα ψηφιακά. Ο γνωστός σε όλους μας ψηφιακός δίσκος ( compact disc ή CD) ουσιαστικά ήρθε για να αντικαταστήσει τον δίσκο βινυλίου αλλά και τα προβλήματα που παρουσίαζε αυτός όπως τα αναφέραμε παραπάνω. Το CD λοιπόν καταφέρνει να υπερτερεί σε σημεία όπως η μεγαλύτερη ευκολία μεταφοράς του λόγω του μικρού όγκου του, η μεγαλύτερη σε διάρκεια καταγραφή μη συμπιεσμένων μουσικών αρχείων έναντι του βινυλίου (έως και 80 λεπτά ανά ψηφιακό δίσκο έναντι λιγότερο από 40 του βινυλίου), μεγαλύτερη ανθεκτικότητα καθώς η ανάγνωση και συνεπώς η αναπαραγωγή των μουσικών δεδομένων γίνεται με λέιζερ που ναι μεν και αυτά είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα όπως θα αναλύσουμε και παρακάτω αλλά όχι στον ίδιο βαθμό με το βινύλιο. Σημαντικό επίσης πλεονέκτημα είναι το χαμηλότερο κόστος καταγραφής και ηχογράφησης των μουσικών δεδομένων. Επίσης τα μέσα αναπαραγωγής του, τα γνωστά σε όλους cd και dvd players είναι μικρότερα σε όγκο και πιο εύκολα στη μεταφορά τους. Μεγάλη βεβαίως είναι και η πιστότητα καταγραφής των μουσικών δεδομένων όχι όμως στο βαθμό του δίσκου βινυλίου. Συγκριτικά με το βινύλιο έχουμε να παρατηρήσουμε και τα εξής: Τα μουσικά δεδομένα του βινυλίου μπορούν μεν να συμπιεστούν σε όλες τις μορφές ψηφιακών αρχείων αλλά κάποιος που χρησιμοποιεί δίσκο βινυλίου είναι σίγουρος για την πιστότητα καταγραφής των μουσικών δεδομένων καθώς δεν μπορεί ναι γίνει αντιγραφή τους σε άλλο δίσκο βινυλίου.. Σε όλα τα άλλα μέσα καταγραφής παίζουν ρόλο πολλές παράμετροι που επηρεάζουν την πιστότητα καταγραφής και επομένως και αναπαραγωγής των μουσικών δεδομένων.  Σχετικά με τον ψηφιακό δίσκο η πιστότητα μπορεί να επηρεαστεί από κάποιο κατώτερης ποιότητας λογισμικό που έχει τη δυνατότητα αντιγραφής ψηφιακών δίσκων ή από την ίδια την ποιότητα του ψηφιακού δίσκου στον οποίο θα καταγραφούν τα αντιγραμμένα ψηφιακά δεδομένα, από την ίδια τη συσκευή αντιγραφής από ψηφιακό δίσκο σε ψηφιακό δίσκο αλλά και την ποιότητα των δεδομένων της αρχικής πηγής που καλούμαστε να αντιγράψουμε. Για παράδειγμα εάν ένα μουσικό άλμπουμ έχει αντιγραφεί πολλές φορές σε ψηφιακό δίσκο αντιγραφής (CD-R, CD-RW) είναι σίγουρο ότι θα επηρεαστεί η καταγραφή και η αναπαραγωγή των μουσικών δεδομένων του συγκριτικά με ένα γνήσιο ψηφιακό δίσκο που έχει καταγράψει τα δεδομένα του από την αρχική πηγή της ηχογράφησης τους. Αποφεύγουμε λοιπόν και εδώ τα « σπασμένα» προγράμματα και φροντίζουμε να διαθέτουμε τις γνήσιες εκδόσεις των προγραμμάτων αυτών. Μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε και την φυσική φθορά την οποία μπορούν να υποστούν οι ψηφιακοί δίσκοι αν για παράδειγμα βραχούν ή σκονιστούν αλλά και αν γρατζουνιστούν, χάνουν μέρος των δεδομένων τους και άρα μπορεί ένα τραγούδι να μην μπορεί να αναπαραχθεί ολοκληρωμένα από το λέιζερ που «διαβάζει» τα δεδομένα.
    Ιδιαίτερη θα πρέπει να είναι και η μεριμνά μας για τα cd players καθώς θα πρέπει να φροντίζουμε για να αυξήσουμε τη διάρκεια ζωής τους, να καθαρίζουμε τα λέιζερς τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα με κάποια διαδικασία που γίνεται από ειδικευμένους επισκευαστές γιατί με τη σκόνη φθείρονται ενώ εδώ πρέπει να παρατηρήσουμε ότι τα αντιγραμμένα cd επιβαρύνουν πιο πολύ τα λέιζερς καθώς έχουν μικρότερη ανάκλαση κατά τη διαδικασία αναπαραγωγής των δεδομένων.
    Φτάνουμε πλέον στα πιο σύγχρονα μουσικά ψηφιακά αρχεία. Πιο γνωστά τα mp3 και τα αρχεία flac. Αναφέραμε παραπάνω ότι ο τρόπος καταγραφής και συνεπώς απόδοσης του ηχητικού αποτελέσματος σε αρχεία mp3 είναι ικανοποιητικός αλλά και σίγουρα απωλεστικός. Αυτό γιατί αφορά συμπιεσμένα αρχεία ήχου. Ο τρόπος κωδικοποίησης των μουσικών δεδομένων σε αρχεία mp3 είναι καθοριστικός. Από το πρόγραμμα συμπίεσης αρχείων που θα επιλέξουμε μέχρι βέβαια την διαθέσιμη πηγή του αρχείου που θα μετατρέψουμε σε  mp3 αλλά και την ανάλυση κωδικοποίησης που θα επιλέξουμε. Επίσης το πρόγραμμα αναπαραγωγής αρχείων που θα εμπιστευθούμε την αναπαραγωγή των αρχείων mp3 είναι καθοριστικός στην ποιότητα αναπαραγωγής τους. Η ποιότητα της καταγραφής σε αρχείο mp3 είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το ρυθμό bit, δηλαδή τον αριθμό των bit της κωδικοποιημένης πληροφορίας τα οποία αναπαριστούν το κάθε δευτερόλεπτο ήχου. Τυπικά, οι ρυθμοί αυτοί είναι μεταξύ των 128 και 320 kbit/δευτ. Αντίθετα ο ασυμπίεστος ήχος όπως αποθηκεύεται σε έναν ψηφιακό δίσκο (CD) έχει ρυθμό bit 1411.2 kb/ δευτ (16bit ανα δείγμα Χ 44100 δείγματα το δευτερόλεπτο Χ 2 κανάλια). Η ποιότητα επίσης εξαρτάται και από την ποιότητα του προγράμματος κωδικοποίησης και την δυσκολία της μετατροπής του σήματος που κωδικοποιείται (συμπιέζεται). Ένα πρότυπο mp3 έχει ελάχιστους περιορισμούς στους αλγόριθμους κωδικοποίησης που αυτό πέρα από την τεράστια χρηστικότητά του μπορεί και να σημαίνει ότι διαφορετικοί κωδικοποιητές μπορεί να αποφέρουν διαφορετικές ποιότητες, ακόμα και έχοντας παρόμοιους ρυθμούς bit. Το όριο στο οποίο το MP3 ακούγεται χωρίς να ξεχωρίζει (από το ανθρώπινο ακουστικό φάσμα) από τον αρχικό ήχο, μπορεί να εκτιμηθεί περίπου στα 128Kbps χρησιμοποιώντας καλούς κωδικοποιητές σε ένα τυπικό κομμάτι μουσικής. Ένα πιο απαιτητικό πάντως μουσικό κομμάτι είναι προτιμότερο να έχει όριο τα 192Kbps ενώ η μέγιστη ποιότητα του mp3 και με την μεγαλύτερη πιστότητα καταγραφής είναι το όριο των 320 Kbps.Όπως και με όλες τις μορφές απωλεστικής συμπίεσης, κάποια δείγματα δεν είναι δυνατόν να κωδικοποιηθούν ώστε να μην γίνονται αντιληπτά από όλους τους χρήστες. Μια εναλλακτική απεικόνιση της κωδικοποίησης είναι η χρήση του VBR (κυμαινόμενου ρυθμού bit). Αυτό στοχεύει σε μια σταθερή ποιότητα ήχου και μεταβάλει ανάλογα τον ρυθμό Bit.
    Καταλήγουμε και πάλι στα εξής πολύ σημαντικά: Διαφέρει mp3 αρχείο σε mp3 ακόμα και της ίδιας ανάλυσης (παράδειγμα 128 Kbps) κάτι που οφείλεται σε πολλές παραμέτρους: Καταρχήν από την ποιότητα του προγράμματος κωδικοποίησης. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι και πάλι αποφεύγουμε «σπασμένα» λογισμικά που χρησιμοποιούνται γι’αυτό και χρησιμοποιούμε τις γνήσιες εκδόσεις αυτών των λογισμικών για να πετύχουμε όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό αποτέλεσμα. Η ποιότητα όμως του προγράμματος συμπίεσης προσκρούει με τη σειρά της στην ποιότητα της αρχικής μας πηγής. Για παράδειγμα αν εμείς αποκωδικοποιήσουμε ένα αρχείο mp3 σε ανάλυση 320 Kbps αλλά η αρχική πηγή είναι ένα αρχείο mp3 128 Kbps, τότε απλά έχουμε επιτύχει μια πιο ποιοτική αποκωδικοποίηση αυτών των 128 Kbps. Τα μεγάλα πλεονεκτήματα βέβαια που απολαμβάνουν οι χρήστες των mp3 είναι ότι αποφεύγουν τη φυσική φθορά των αρχείων αλλά και τον ελάχιστο χώρο που καταλαμβάνουν (απλά σε κάποιο μέσο ψηφιακής αποθήκευσης) και συνεπώς και την εύκολη μεταφορά τους.
    Οι ίδιες παρατηρήσεις μπορούν να αναφερθούν και για όλες τις μορφές ψηφιακών μουσικών αρχείων απωλεστικής συμπίεσης όπως τα vgf, ogg, vorbis απλά τα τελευταία δεν είναι συμβατά με τόσα πολλά μέσα και λογισμικά ψηφιακής αναπαραγωγής για αυτό δεν είναι και τόσο διαδεδομένα. Υπάρχουν όμως και μη απωλεστικοί αλγόριθμοι συμπίεσης όπως τα αρχεία FLAC και APE τα οποία προσφέρουν ίδιο ρυθμό bit όπως ένας ασυμπίεστος ψηφιακός δίσκος. Αυτό όμως τα καθιστά πιο ογκώδη ψηφιακά αρχεία όσον αφορά την αποθήκευση τους σε κάποιο σκληρό δίσκο ή σε κάποιο άλλο ψηφιακό μέσο αποθήκευσης καθώς και το ότι παρατηρούμε λιγότερες εναλλακτικές λύσεις λογισμικών αναπαραγωγής τους. Εννοείται και σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καθοριστική η αρχική πηγή την οποία θα αποκωδικοποιήσουμε σε αυτά τα αρχεία.
    Κλείνοντας να τονίσουμε ότι κατά την αναπαραγωγή των παραπάνω ψηφιακών αρχείων παρατηρούνται πολλά προβλήματα με κυριότερη την κυμαινόμενη ένταση του ήχου ακόμα και από αρχεία της ίδιας ανάλυσης. Αυτό συμβαίνει γιατί ναι μεν μπορεί να έχουμε χρησιμοποιήσει το ίδιο πρόγραμμα κωδικοποίησης αλλά η αρχική πηγή από την οποία να κωδικοποιήσαμε τα αρχεία να διαφέρει στην καταγεγραμμένη ένταση του ήχου αναπαραγωγής της. Υπάρχουν λοιπόν λογισμικά τα οποία εντοπίζουν αυτές τις διαφορές και τις εξομαλύνουν ούτως ώστε να είναι ομαλές οι αλλαγές κατά τη διάρκεια της εναλλασσόμενης αναπαραγωγής τους. Αναφέρουμε και πάλι ότι και σε αυτή την περίπτωση κάποια γνήσια έκδοση αντίστοιχου λογισμικού μας προσφέρει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία. Ας μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε επίσης ότι πολύ μεγάλο ρόλο στην ικανότητα αναπαραγωγής ψηφιακών αρχείων, παίζει η ποιότητα του software και hardware του υπολογιστή μας αλλά και το πόσο επιβαρυμένος είναι ο υπολογιστής μας από άλλα προγράμματα. Μεριμνά μας θα πρέπει να είναι  η διαρκής φροντίδα όλων αυτών για να ελαχιστοποιήσουμε όλα τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την ασχολία μας ή το επάγγελμά μας.
Βύσματα Ήχου –Ανακαλύψτε τα και μάθετε τις διαφορές τους + Μεγέθυνση

Βύσματα Ήχου –Ανακαλύψτε τα και μάθετε τις διαφορές τους Μπορεί τα Βύσματα Ήχου να είναι ένα παρελκόμενο, το οποίο δεν λείπει από καμία ηχητική εγκατάσταση, όμως συχνά οι χρήστες του ηχητικού εξοπλισμού και οι εγκαταστάτες του δεν είναι σε θέση να ...

 



Μπορεί τα Βύσματα Ήχου να είναι ένα παρελκόμενο, το οποίο δεν λείπει από καμία ηχητική εγκατάσταση, όμως συχνά οι χρήστες του ηχητικού εξοπλισμού και οι εγκαταστάτες του δεν είναι σε θέση να περιγράψουν με ακρίβεια τα βύσματα ήχου, καθώς και την ακριβή λειτουργία τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα συχνά να αδυνατούν οι εμπλεκόμενοι με τον ηχητικό εξοπλισμό να ξεχωρίσουν τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των βυσμάτων και κατ΄ επέκταση τις διαφορετικές λειτουργίες τους με συνεπακόλουθο, πολλές φορές, η τελική τους επιλογή όσον αφορά τα βύσματα ήχου να τους παιδεύει ή ακόμα και να μην κρίνεται ως και η πιο πετυχημένη! Οι ειδικοί του DJShop, που έχουν πάντα σαν κύριο στόχο τους να σας προσφέρουν χρήσιμο υλικό και γνώσεις σχετικά με θέματα που αφορούν στον Eπαγγελματικό Ήχο και Επαγγελματικό Φωτισμό, δημιουργήσανε για εσάς έναν οδηγό στον οποίο αναλύουν τα βύσματα ήχου για τις συνδέσεις του ηχητικού σας εξοπλισμού. Μπορείτε να ανατρέξετε στο blog του DJShop, για να διαβάσετε το ολοκληρωμένο άρθρο για τα Βύσματα Ήχου για τις συνδέσεις του ηχητικού σας εξοπλισμού.
Είσαι αρχάριος DJ και δεν ξέρεις πώς να στήσεις τον DJ εξοπλισμό σου; Εδώ θα βρείς ένα απλό set-up + Μεγέθυνση

Είσαι αρχάριος DJ και δεν ξέρεις πώς να στήσεις τον DJ εξοπλισμό σου; Εδώ θα βρείς ένα απλό set-up Σε μαγεύει ο χώρος του Djing και θες να κάνεις και εσύ δειλά-δειλά τα πρώτα σου βήματα στο χώρο της μουσικής, αλλά κάποια πράγματα σου φαίνονται βουνό; Έχεις κάνει download πληθώρα manuals ...

 




Σε μαγεύει ο χώρος του Djing και θες να κάνεις και εσύ δειλά-δειλά τα πρώτα σου βήματα στο χώρο της μουσικής, αλλά κάποια πράγματα σου φαίνονται βουνό; Έχεις κάνει download πληθώρα manuals επαγγελματικών μηχανημάτων, αλλά ακόμα δεν μπορείς να καταλήξεις στο σωστό set-up του dj εξοπλισμού σου; Οι ειδικοί του DJShop δημιούργησαν έναν οδηγό, όπου περιγράφουν αναλυτικά τα επαγγελματικά μηχανήματα ήχου που θα χρειαστείς, ανάλογα με τη χρήση που επιθυμείς και το επίπεδο στο οποίο βρίσκεσαι. Στον οδηγό αυτό υπάρχουν πολύ χρήσιμες πληροφορίες που θα βοηθήσουν τόσο τον αρχάριο DJ, αλλά και έναν πιο έμπειρο dj, ο οποίος θα ήθελε να δοκιμάσει και κάτι άλλο- πέρα από το συνηθισμένο του. Ανατρέξτε στον Οδηγό Dj Setup για Αρχάριους Djs και εφαρμόστε το set up που σας ταιριάζει!

Αξιολογήσεις

Δείτε επίσης...